Zijn er bij jullie in de buurt mensen met de varkensgriep en hoe gaan jullie daarmee om?

Mijden jullie die persoon dan of gaan jullie nog wel gewoon met die persoon om?

NB: Algemenere benaming voor varkensgriep is Mexicaanse griep.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De kans dat je hier van iemand antwoord krijgt is verwaarloosbaar klein. Er zijn 35 gevallen in Nederland waargenomen, en de meeste zijn al weer beter.

Bronnen:
http://www.who.int/csr/don/2009_06_12/en/i...

Nee, ik ken geen mensen met Mexicaanse griep.

Ik mijd de griep al 30 jaar niet. Dus als de 'Mexicaanse griep' hier in mijn directe omgeving zou uitbreken dan ga ik daardoor niet anders door handelen... Ik kan me overigens ook niet herinneren dat er in mijn medisch dossier iets staat dat ook maar op griep lijkt...

Dan ben je in feite al te laat, overdracht vind al plaats voordat de ziekte zich openbaart.

een vriend kwam uit Mexico en mocht de eerste week geen bezoek ontvangen en ook niet na zijn werk gaan

Ik ken niemand in de buurt, maar mijden heeft geen nut. Degene die de griep heeft moet in afzondering, zijn/haar omgeving niet.

nee, bij mij in de buurt ken ik niemand met varkensgriep...

Niet dat ik weet er lopen hier wel veel varkens maar die zien er niet als mensen uit ;)

Ik ken niemand met varkensgriep maar als ik hem zou kennen dan zou ik hem wel uit de weg gaan. De meesten blijven ook thuis als ze griep hebben.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100