Wat zou jij graag nog een keertje overdoen?

Dus wat heeft op jou positief/negatief zo'n grote impact gehad dat je het graag nog een keertje zou willen overdoen? Of ben je hier te nuchter voor dat je alles wat gebeurd is voor lief neemt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

ik zou vele dingen overdoen, maar wat zou ik er mee bereiken. er hoeft maar een kleine schakel niet te kloppen met het verleden en alles was nu anders geweest.
ik bedoel had ik dan mijn kinderen wel gehad, en alle ervaringen optijd ervaren.
had ik dan wel optijd kunnen waarnemen dat niemand te vertrouwen was/is.?
mmm nee achteraf zou ik dus niets over willen doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (24)

Gisteravond zou ik nog wel een keertje over willen doen...

Toegevoegd op 14-06-2009 14:23:54
Maar dan nuchter...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mis je een paar leuke momenten, of ben je de (haar) naam al weer kwijt?
paulus811
14 jaar geleden
Dat wordt een tegenvallertje..... Leuk antwoord > +1
Ja ik ben er te nuchter voor... En ik neem alles voor lief, ik neem alles lief...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik begrijp die duimpjes omlaag niet, mja, +1!
Er zijn genoeg leuke dingen in mijn leven geweest die ik nog een keer zou willen doen. Maar ik hoef niet echt iets te veranderen, ik vind het wel best zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou mijn vakantie naar maleisie over willen doen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afgelopen week zodat ik meer ging / kon leren voor de toetsen van morgen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien kan je vandaag nog een hoop doen als je GV even niet opzoek...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja.. maar je moet ook even pauze nemen toch. Is net zo fijn, elk uur een 10 min pauze.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel suc6 morgen !
Antoni
14 jaar geleden
Morgen ook "een 10 min" gewenst!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Morgen een pauze tijdens de toetsen mag ook :)
Ik zou proberen mijn hoofd iets minder hard te stoten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Momenten van vriendschap en liefde met dierbaren die er niet meer zijn.
Soms droom ik dat mijn overleden vader weer even bij me is. Bij het ontwaken ervaar ik dan hoe graag ik de momenten dat hij nog leefde en we samen waren mis...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
toen ik een beenbreuk kreeg, hier in latere behandeling slecht door de dokter ben begeleid.
dit heeft me 4 jaar pijn gekost. (is later door een andere dokter met een simpele operatie opgelost)
ik had meer voor mezelf op moeten komen, maar ja ik was nog jong en toen dacht ik dat dokters het wel wisten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben in de vakantie naar Amerika geweest en dat zou ik heel erg graag nog een keer willen doen.
en wat een mazzel heb ik ik ga deze vakantie ook weer naar Amerika ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou elke keer dat ik op een "T-splitsing" van mijn leven heb gestaan, graag nú de kans willen krijgen de ándere kant op te gaan als ik toen gedaan heb. En dan kijken waar ik nú zou zijn.......Aan de andere kant: ik geloof erg in "alles heeft een reden", dus misschien is het ook maar goed, dat dit niet kan, al is erover filosoferen best leuk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat van Nougat heb ik ook! Ik ging vorig jaar ook naar Amerika en dat zou dat graag over willen doen. Wat een toeval, ik ga dit jaar weer! Vorig jaar Westkust, dit jaar Oostkust ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn geboorte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Opnieuw en opnieuw en opnieuw verliefd worden op m'n man... De beginfase overdoen, want dat was zo... 'overwhelming'! Zucht. :)
Maar ook omdat we elkaar in die tijd teveel dingen over elkaars verleden verteld hadden. Dingen die niet hoefden. Dingen die later voor problemen zorg(d)en. Hoe vaak wensen we samen dat we dat beter niet gedaan hadden! Als we de tijd terug konden draaien, dan wisten we wel beter... :)
Maar ja, we houden van elkaar (en zijn nog steeds zo verliefd als toen), dat is veel en veel belangerijker! :):):)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gister en vandaag zodat ik écht had kunnen leren voor de toetsen van volgende week.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik iets mocht overdoen, dan zou ik de volgende keer mijn retourticket van New York naar Europa gewoon gebruiken, in plaats van daar te blijven hangen en een rotzooitje van mijn leven te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan zo 1 2 3 niets bedenken wat ik over zou willen doen. Vraag het me over vijf jaar nog eens :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LoL...
mijn examens.
het blijkt zelfs dat ik er 1 heb gemist, ookal was dat een fout van school geweest. en had ik meer tijd genomen om te leren.

(uiteindelijk wel geslaagd:P)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is het probleem dan?
Dat hockey meisje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vertel eens...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou alles zat op de goede plaats en er straalde een hoop enthousiasme vanaf.
De geboorte van mijn zonen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou alle bemoedigende kaartjes opnieuw willen krijgen, alle lieve woorden die ik de afgelopen tijd heb gehad nog eens willen horen, alle vrienden weer terug zien die er altijd waren. Nog eens al die mensen willen zien die aan mijn bed hebben gezeten. Ik zou voor hen een kaarsje willen branden en zeggen dank je wel, ik hou van jullie allemaal. Addy
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou niets over willen doen. Ik heb veel leuke dingen meegemaakt, maar herhaling haalt de spanning eruit. Ik zou zeker niet meer jong willen zijn. want wetende wat de toekomst brengt zou mij alleen maar een somberheid geven die mijn jeugd zou verpesten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou graag mijn trouwdag een keer overdoen.Wel met mijn eigen man want we zijn al 33 jaar heel gelukkig.Ik stond gewoon stijf van de zenuwen en het regende en stormde.We moesten binnen fotos maken en mijn hele jurk was smerig geworden.Het ging allemaal langs me heen.Ook vond ik mijn trouwjurk achteraf niet meer zo mooi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou nog zo graag een keertje met mijn overleden ouders willen praten.............en mijn overleden hondje Kelly......snifsnif...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou graag de eerste keer dat ik mijn eerste serieuze vriend ontmoette nog een keer overdoen. Hem in zijn gezicht stompen, hem mijn rug toekeren, weglopen en wetend dat de volgende drie jaar geen hel meer zullen zijn. Dat zou een opluchting zijn, pfft. :)

Alhoewel, als ik dat zou doen, dan zou ik niet zijn wie ik nu ben, dat zou jammer zijn. Aan de andere kant, iets precies hetzelfde overdoen is ook niet leuk, want je herinneringen worden met de tijd steeds mooier, dus iets overdoen zouden je herinneringen alleen maar verpesten.