Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Je mag niet bloot in je eigen huis rondlopen als dat van buitenaf te zien is. Geldt (straks) 't zelfde voor 't lopen in onderbroek?

@reactie van naatje: heb je 't gemist dat iemand daar een boete voor kreeg? :)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahah beste vent die mij gaat vertellen dat ik niet naakt mag rondlopen in mn eigen huis!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelukkig heb ik altijd mijn schaapje aan. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@naatje: als dat gebeurt, heb je sowieso met een gluurder te maken, nietwaar? ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee dat heb ik niet gemist maar mensen kiezen er zelf voor om daar naar te kijken.....het is MIJN huis MIJN lichaam niemand die bepaald of ik dat mag ja of nee....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

als dat ook niet mag dan kunnen ze net zogoed de zwemkleding afschaffen je ziet net zoveel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Nee. Want je mag zelfs in je onderbroek op straat lopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt eraan van welk geslacht je bent.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
ikl onderbroek mag volgens mij wel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, want je bedekt je edele delen dus dan mag het. Hetzelfde als een zwembroek toch?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een vrouw bent en je heb alleen een onderbroekje aan dan mag dat weer niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat geld straks ook voor lopen in je onderbroek... Als het zienderogen achteruit gaat dan is dat een optie...

Als ik maar in mijn blootje in mijn eigen bed mag slapen, dan vind ik het goed...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je mag best bloot in eigen huis lopen als het maar niet van buitenaf te zien is. Maar als de sommigen het voor het zeggen krijgen dan mag je alleen in een burka over straat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding