Stelling van de dag.Dronken rechter schold ook nog politieagent uit

Uw mening graag
zie link:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4112526/__Dronken_rechter_schold_ook_nog_politieagent_uit__.html

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik dacht dat er hier geen stellingen geponeerd konden worden,alleen vragen (met vraagteken)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik heb begrepen dat de bewuste rechter uit zijn/haar ambt is verheven...

Tja...

Goh...

Ik denk dat sommige gebeurtenissen verschrikkelijk worden opgeblazen zo gauw er een bepaalde functie ter sprake komt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je een voorbeeldfunctie hebt worden dit soort dingen altijd uitvergroot. Het is absoluut ongehoord, een rechter met name heeft een reputatie hoog te houden en verliest zo een zekere geloofwaardigheid.

Toch blijkt aan de andere kant maar weer dat we allemaal mensen zijn, met onze goede en minder goede kanten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar kijk ik niet van op...

Zie link...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, rechters zijn ook maar mensen.
En mensen maken fouten.
Dronken op je werk verschijnen doe je niet. Prive mag je wel dronken zijn en als je dan de fout in gaat wordt je net als ieder ander bestraft.