Omdat ik geniet van het feit dat ik leef en ieder moment mag meemaken, zou de lijst errug lang worden. Laten we het dan liever omdraaien, maar dan is de intentie van je vraag weg. Eigenlijk wordt ik vrolijk van de mensen om me heen, de situaties die zich voor doen, de dingen die gebeuren. Van een druppel dauw, tot een ruzie in de straat. Immers, het is allemaal het gevolg van wat we doen, het heeft allemaal effect op waar we naartoe gaan.

Ik wordt wel eens EXTRA vrolijk, maar dan gaat het meer naar 'gelukkig' toe. De gedachte van mijn aankomende kind, mijn vrouw weer zien na een lange dag werken, etc etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

De zon, muziek, vrienden en familie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrienden en familie om me heen, zon, leuke dingen in het verschiet waar ik me op kan verheugen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Muziek, grappen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van:

Op mijn gitaar raggen en dat het lekker gaat (zoals eerder deze avond.

Tom & Jerry.

Married With... Children!

Lekker weer.

Leuke meiden/vrouwen

(En zo kan ik nog wel even doorgaan)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Al die plusduimpjes onder een antwoord!
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onder willekeurige antwoorden, of specifieke antwoorden?
Ik heb voor de zekerheid wat willekeurige antwoorden plusjes gegeven om jou tevreden te stellen...
AWM
14 jaar geleden
Vind ik aardig van je!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Stem kon niet worden toegevoegd. Waarschijnlijk heb je al gestemd op dit antwoord." Hmm.. ik had je graag extra vrolijk willen maken ,
In tsjechie hebben we een keer gewandeld van een berg waarop we de auto hadden geparkeerd. Na een paar uur waren we beneden in het dorp en de bus ging niet meer naar boven. Vrouw en kinderen in een restaurant achtergelaten en ik ging via de weg naar boven lopen (1,5 uur). De mooie natuur, rust, alles veilig (?) achter gelaten en alleen zijn gaf me zo'n enorm geweldig gevoel, ik heb nog nooit zo'n enorme rust en geluk ervaren. Dat kwam ook omdat je normaal alles moet regelen met de kinderen en ik had dat allemaal achter gelaten. Terug komend in het restaurant werd ik minder gelukkig, want ze bleken nog niet gegeten te hebben omdat ze niet wisten wat friet was (Hranolky). Tja, de bestelling deed ik meestal en had het worodenboekje in de auto liggen. Maar dat momentje van rust en geluk had ik in mijn zak en ik denk er nog met heel veel plezier aan terug. (en ook vrouw en kinderen hadden zich best vermaakt met de gedachte niet ook nog 1,5 uur te moeten lopen ;o)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van cabaret, muziek en van kinderen die het naar hun zin hebben.

Toegevoegd op 08-06-2009 11:30:43
ojee, hoe kon ik ze vergeten; van dieren wordt ik ook erg vrolijk. We hebben 2 katten en een hond. Van de dieren buiten kan ik ook genieten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Paaaa-paaa, ik ben wakkerrrrrrrrr"

Alleen als het op een christelijk tijdstip gebeurt, anders kan deze tekst een omgekeerd effect hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van plannetjes maken. Ook al komt er later niets van terecht - ik word er altijd blij van....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn zoon, trappelent kindje in buik.
man, hond muziek. ach het leven is zo mooi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie mijn avatar. Daar word ik nou vrolijk van
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ook, van de mijne dan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geloof ik meteen
Ik word vrolijk van iedere feestdag en als het geen feestdag is dan maak ik het er wel van...

En nee. Pasen, Pinksteren en Kerst zijn niet het soort feestdagen wat ik onder feestdagen versta...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, echte feestdagen ontstaan spontaan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies...
Kijken naar Jeff Dunham. Als je m niet kent,.. youtube heeft er genoeg van :-))
werkt altijd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een zomerse dag met fluitende vogels, en met m'n blote voeten in het gras.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja. Ik geloof harstochtelijk in keuzemogelijkheden van mensen en dus ook vanmijzelf, hierdoor wordt ik blij. Er zijn talloze mensen die afschuwelijke dingen hebben meegemaakt, maar daar toch onbeschadigd uit zijn gekomen. Je kunt er voor kiezen om een slachtoffer te zijn van de omstandigheden of verantwoordelijkheid te nemen en zelfsturing te geven aan je leven. (Dit heb ik onder andere geleerd in Heideheuvel een revalidatie oord voor longpatienten. Ik ben daar drie maanden in revalidatie geweest.) Zo probeer ik ondanks het ziek zijn dit op mijzelf toe te passen. De verwachting die ik van mij zelf heb, en ook anderen hebben, worden maar al te vaak werkelijkheid. Als ik denk dit word een lastige klus, of ik zeg ''oh nee is hij er ook"? of daar heb je die dokter weer, dan zorg ik er onbewust voor dat ik een situatie of ontmoeting daadwerkelijk vervelend vind, omdat ik graag gelijk wil hebben. Uit onderzoeken blijkt bijvoorbeeld dat leraren die geloven dat zij aan getalenteerde studenten lesgeven voor betere resultaten zorgen dan leraren die ervan overtuigd zijn dat hun studenten weinig in hun mars hebben. Als wij iemand anders veroordelen, zegt dat meer over ons dan over de ander. Het leven is niet altijd even geweldig, mensen gaan dood of worden ziek. Is het niet belangrijk de donkere kant van het leven te herkennen, om de goede momenten des te meer te kunnen waarderen? Natuurlijk mag ik verdriet voelen als je iemand kwijtraakt of dat ik ziek word, maar dat hoeft toch geen jaren te duren? Het is een keus om een slachtoffer te zijn en te lijden. Het gaat erom dat ik ophoud tegen de realiteit te vechten. Ik kan dergelijke situatie`s niet veranderen. Ik begin met kleine dingen zoals niet snel geirriteerd raken als bijvoorbeeld mijn vrouw of kinderen moe worden in het zorgen. Nu ik ziek ben besef ik en beleef dit van de ene op de andere dag. Met warmte en liefde erkennen wie je bent naar de ander, genieten van kleine dingen maakt me positief. Zo wordt dit mijn grondhouding. Ik aanvaard het ziek zijn, en dat geeft de mogelijkheid om naar andere en nieuwe dingen te kijken en ervaren, hoe beperkt dat dan ook is." Ik ben ziek, maar ongeneeslijk optimistisch."Ik mag van het leven genieten ziek of niet," ik ben een levensgenieter op een zorgbed."En heel blij!