Wat zie je als je om je heen kijk?

een kwestie van verschil...

EDIT:

Zie categorie..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waar kan ik de categorie eigenlijk zien?

Het beste antwoord

Dan zie ik een straat, een wijk, een stad, en land dat steeds verder afglijdt in smakeloosheid en banaliteit, steeds meer ikke ikke ikee en de rest kan stikken, schijt aan alles en iedereen ALS ik maar een grotere teevee en auto heb dan mijn buurman. Onverschilligheid, materialisme, plat vermaak, hoe minder je het wilt zien, hoe meer het opvalt.
Gelukkig zitten er als je zoekt ook nog heel veel lichtpuntjes onder de homogene brei van omhooggevallen paupergedrag, maar ze worden wel steeds lastiger te zoeken , en de vraag is : zijn het er nog genoeg ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Een donkere huiskamer met een tv op de achtergrond.
en een laptopje op schoot.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol
Een schemerige huiskamer met een tv op de achtergrond.
en een laptopje op de stoelleuning.

Toegevoegd op 06-06-2009 00:55:03
oja, en National Geographic staat op...

Toegevoegd op 06-06-2009 00:56:34
de hond komt net binnen, die wil denk ik naar buiten..
nu stop ik hoor..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een aantal schaars geklede dames, schotels met kaviaar en bedienend personeel, dat ik even instructies moet geven, dus moet ik het even kort houden....
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha, sterkte daar :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol.. fijne avond verder...
:-D
Dat alles gekleurd is en alles verandert...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Plafondverlichting boven de tv, okay vooruit, beetje schemerig ;-). Met een beetje wee gevoel door Silent Hill en laptopje op de bankleuning. Mijn vriendin zit tegeover mij met een kind op schoot die net een test krijgt met antikrampvoeding waar we goede hoop op hebben. Voor mij op de tafel staat een halve baco en de gebruiksaanwijzing voor de voeding. En onze kat ligt onder de tafel te ronken. Ik zie ook nog wat schoenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De duinen met helmgras.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn hondje lekker languit op de bank na een wandeling
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zie ik de illusie... De ene illusie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn hond die op dit moment de aandacht trekt met zijn bal....met andere woorden, ik wil buiten spelen vrouwtje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Prachtige Natuur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rechts van mij staat een buffet kast. voor mij is mijn keukentje, en links van mij staat een bank waar mn kat op ligt te slapen , achter me is een groot raam en kijk ik vanaf 2 hoog naar beneden. verder staat er een strijkplank en begint het donker te worden dus ik ga ff een liggie aan doen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn toekomst:( :D