Weet iemand iets leuks voor vaderdag?

knutselen of uit? iets anders dan sokken of een stropdas?
wat zou jij geven of willen krijgen voor vaderdag?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Voor wie alles al heeft vind ik het zelf wel leuk om boodschappen te doen bij de supermarkt en dan luxe etenswaren te kopen voor een lekker diner, ontbijt of zo.
Maar dan wel afgestemd op de ontvanger.
Verpakt in een leuk tasje of doosje (knutsel?) en dan kan de ontvanger zelf kiezen wanneer deze dat gebruikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Een inloopkast:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Chocoladeletters
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is je budget? Waar houd je vader van? Dat zijn wel essentiele vragen.
Je kunt bij jezelf nagaan of er iets is (een doe-ding) wat je vader al jaren roept dat hij dat wil gaan doen. Als het betaalbaar is, dan kun je dat gaan regelen als verrassing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf een soort van kado kaart maken, en
hem meenemen voor een gezellig dagje/middagje/ochtendje uit.
Echt even de aandacht voor hém, en dan kun je bijv. samen naar de film gaan ( Bij pathé kun je 's morgens voor 12 uur voor 5 euro pp terecht) en daarna een wandeling door de stad, boten en water vinden mannen vlgs mij altijd wel leuk. Een havenstad bezichtigen,
in Delft naar het oorlogsmuseum...
In ieder geval quality time voor hem maken! Eens even de leuke, exclusieve aandacht van zijn kind.

Samen het boek Pap, vertel eens.... in gaan vullen.
Best leuk om te doen, en zo kom je dingen te weten
over je pa, die je anders niet zo gauw zou vragen!
Veel plezier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, eigenlijk hoef ik niets te krijgen.
Ik zou het leuk vinden om samen iets speciaals te doen, waar je normaal geen tijd voor neemt, wat er niet van komt.
Ballonvaren of zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb en walking fridge op mijn lijstje staan. WAAAAH...

Maar meestal krijg ik een leuke tekening en andere knutsels dan dat vind ik net zo leuk. Het gaat om het gebaar en iets waarvoor iemand echt moeite heeft gedaan is een leukere beloning dan een artikel dat je in een winkel koopt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In ieder geval iets persoonlijks, je kent je eigen vader het beste. Ook hoeft het helemaal niet duur te zijn. Ik zou zelf blij verrast zijn met bijvoorbeeld een muismat met daarop een foto van vader en zoon/dochter. Of wanneer je zelf creatief bent, iets wat zelf gemaakt is.

Ook kun je ervoor kiezen om samen iets te gaan doen wat je allebei leuk vindt, en zo wat quality time doorbrengen. Of ergens iets eten/drinken in de vorm van bijvoorbeeld een High Tea.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ghihi ik zie mn vader al helemaal aan de high tea! hilarisch! maja, er zijn natuurlijk verschillende soorten vaders..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lol, maar het kan ook een zak patat of een picknick in 't park zijn :)
iedere vader is anders, het lijkt mij dat je hem moet kennen wat zijn zijn hobby's
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O laatst met moederdag gaf ik ook al zo'n reactie maar ik ga m nu gewoon herhalen. Als je jong bent maak je allerlei knutselwerkjes maar daar kun je als (semi)volwassene niet meer mee aankomen natuurlijk..
Meestal regel ik samen met mn broertjes een etentje, we gaan lekker in de keuken staan en maken het lievelingskostje van mn vader of moeder (naar gelang de dag) of gewoon iets wat we allemaal lekker vinden.
Kortom, organiseer iets waar je zelf wat voor moet doen, maar waarmee je ook wat tijd kunt besteden met je vader of met de hele familie (je kunt ook bijvoorbeeld met zn allen gaan karten, zwemmen, enz.enz.).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een foto op canvas gedrukt --> www.uwmooistefoto.nl !!!