Worden alle liedjes, die aangevraagd zijn bij serieus request gedraaid?

Heb een nummer aangevraagd voor 25 euro, hoop natuurlijk dat hij ook gedraaid wordt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Veel liedjes worden wel gedraaid. Maar dit komt vooral omdat de meeste mensen de +/- 1000 zelfde liedjes aanvragen. De echte uitzonderingen worden niet gedraaid. Ook na de actie niet allemaal, daar is gewoon geen tijd voor.

En er zijn ook altijd veel mensen die een liedje dat ze zelf gemaakt hebben (en dat niemand kent) aanvragen. Deze komen er maar zelden door.

Maar, als je een liedje aanvraagt die bij de meeste mensen bekend is (en dan hoeft ie niet bij de 1000 meest aangevraagde te zitten) dan is de kans groot dat hij vroeger of later wel gedraaid wordt.

Uiteindelijk is de donatie natuurlijk het belangrijkste, anders had je wel de single gekocht ipv het liedje op de radio aangevraagd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bijna alle liedjes worden gedraaid, maar je weet alleen niet wanneer. Liedjes die niet gedraaid worden zijn liedjes die niet in de computer staan, zo meldde mij een medewerker van het callcenter.

Toegevoegd na 57 seconden:
(de medewerker zegt dan ook dat de kans klein is dat het gedraaid wordt, ze zoeken het gewenste liedje meteen op in de computer).

Na de actie worden alle liedjes nog een keer gedraaid. De minst aangevraagde het eerst en zo naar de top 1 toe.