Wat nou precies de ongeschreven regels zijn voor Mannen onderling, wat doe je wel en wat niet.

In onze samenleving zijn een hoop normen en waarden, sommige geschreven en sommige ongeschreven.

Maar ik vroeg mij af; wat nou precies de ongeschreven regels zijn voor Mannen onderling, wat doe je wel en wat niet.
bv. van de vriendin van je vriend afblijven.

welke onderlinge regels gelden er nog meer 'standaard' tussen mannen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

Bij 3 urinoirs en 2 mannen blijft de middelste leeg.

Nooit met lege handen ineen kroeg staan, let maar eens op, of een telefoon of een glas bier in de hand.(peuken mag niet meer anders...altijd)!

Mannen slaan geen vrouwen. Van een vrouw die een man een tik geeft omdat hij zijn handen niet thuis kan laten, wordt dit wel geaccepteerd.

Twee mannen lopen nooit samen onder één paraplu.

Mannen onderling kunnen rustig flatuleren, boeren enz.
Ze doen dit niet wanneer er een vrouw aanwezig is.
amc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Je verteld het niet door als je vriend vreemd gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tenzij je zijn vrouw leuk vindt ;-)
sterredag
13 jaar geleden
ik weet niet, maar dat geld voor vrienden onderling denk ik en vind ik nou weer niet specifiek voor mannen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
PLatje: En wat doe je wanneer hij/zij met je partner vreemd gaat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@xxxMARxxx : goeie!
In een rij van meerdere urinoirs ga je niet direct naast een ander staan als dit niet strikt noodzakelijk is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
+ zoiets zou ik nou idd niet bij stil staan, heb altijd een heel kamertje om me heen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Evenals in gezamenlijke doucheruimten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Qsimply; dat is voor het eerst dat ik dat hoor.
Vrouw-onvriendelijke moppen lach je om, en je zorgt dat je altijd een goede mop paraat hebt.

Toegevoegd na 11 minuten:
Op de vraag of je nog geneukt hebt, antwoord je positief.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol
Als een andere man klaagt over zijn hopeloze schoonmoeder zul je NOOIT zeggen: o die van mij is wel OK
13 jaar geleden
Na wat antwoorden gelezen te hebben geloof ik niet dat er 1 ongeschreven regel is waar alle mannen zich aan houden.
Ieder heeft zijn eigen normen en waardes en gewoontes waar hij/zij zich aan houdt.
Maar er zullen zich altijd situaties voordoen waarin je zult moeten afwijken van je eigen principes of je wilt of niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met je rug naar de bar staan is not done, maar dat geld ook voor vrouwen

Toegevoegd na 32 minuten:
hier kan je vast wel wat mee http://www.facebook.com/group.php?gid=22203006475&v=info
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf vind ik het heel irritant als'sommige'mannen zich (nog steeds) slimmer, intelligenter, beter voor doen dan vrouwen.

Kleineren is ook zo'n eigenschap wat mannen vaak toepassen op vrouwen die niet goed of minder goed geschoold zijn, maar ook andersom dus niet specifiek alleen mannen.

Verder ach mannen, moet je gewoon van houden, punt.

Toegevoegd na 4 minuten:
Nog een belangrijke, VOETBAL i.p.v het meisje, au....