Aanslag nu gemakkelijker?

Vorige week heb ik naar Undercover Nederland gekeken en daar schrok ik nogal van.Men liet in de uitzending zien hoe een aanslag op onze Koningin kon gaan.Zou het kunnen dat door deze uitzending mensen op dit idee komen en uitvoeren?
Nu geen antwoordt geven dat ze de beveiliging hebben aangescherpt want dat was na Koningendag ook niet het geval
aldus undercover.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik vind het geniaal bedacht,ja kan het programma tot 2 minuten afkorten maar dan heb je geen show.Het gaat hier om een slechte beveiliging wat wij uiteindelijk voor betalen,en degene die het lame vindt en dat een Nederlander niet zo gevaarlijk is voor de koningshuis die heeft grotendeels van 2009 niet bewust meegemaakt.

Nee ik denk dat het niks mee te maken heeft...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Die Alberto die is publiciteitsgeil, die produceert nieuws... Volslagen getikt is die man en dient achter de tralies... Hij maakt veel meer kapot dan hij weet... De zaken worden verscherpt, natuurlijk en de kans neemt niet toe, die man is getikt...

Hoe ziek moet je zijn om zulke streken uit te halen, dat doet niemand goed... En alleen maar om er beter van te worden, hij moest zich schamen...

Toegevoegd na 27 minuten:
.

Omdat de man niet spoort, die heeft geen respect, net zoals Geert Wilders... Als je de man invoelt dan krijg je het koud... Hij kan niet lachen, een onderkruiper is het...

Als je de energie kunt meten dan kom je op de schaal van David Hawkins op 90 uit... Daar zit hij dan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor hij en zijn team...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij zal zijn tipgevers wel hebben, dat is altijd zo... Maar hij maakt het zelf en zijn team natuurlijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen die aanslagen plegen hebben ook hun tip gevers, en ik zou het willen vergelijken met microsoft. Microsoft huurt of hebben hackers en virus makers in dienst en die krijgen de opdracht ''hack onze systeem'' en dat doen ze dan maar dan vinden ze de lekken in de systeem en rapporteren dat. nou Alberto doet hetzelfde hij test de beveiliging en rapporteerd dat het niet goed is. Als het zo nep en verzonnen is waarom neemt de regering het dan serieus?
je kan het op 2 manieren bekijken.
er gebeurt vrijwel nooit iets en dan word het wachtlopen een sleur wat weer gevaarlijk kan zijn .
dat heb je kunnen zien .
stegeman heeft ze weer op scherp gezet en nu zal er zeker niemand iets proberen want daar zijn ze nu ,door stegeman,te alert voor .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij krijgt ook hulp van mensen die er werken die hem van alles doorgeven aan info. als je op die manier naar iets kijkt is alles onveilig je kan ook een vuurpijl door de hekken van Noordeinde steken op de plek waar Alberto stond en zo proberen erop te gaan schieten maar wel jammer van al dat belastingsgeld wat erheen gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als iemand echt kwaad wil dan doe je daar nooit never niks aan. Al is de beveiliging 10000& in orde, als ze daar een aanslag willen plegen doen ze dat toch wel.
Pak een willekeurig groot vliegtuig en KABOEM! Klaar. Doe je niks an.
Weet je nog het verkeersvliegtuig pas geleden waar ze geen contact mee kregen? Daarmee verloren ze buiten Nederland het contact mee, dat ding vliegt over heel Nederland en pas daarna kregen ze weer contact omdat ze er F-16 op af hadden gestuurd.
Simpel dus om welk doel dan ook in Nederland plat te gooien met een groot vliegtuig.
Maak je er gewoon maar niet druk om, helpt toch niet.