Kun je als gevangene veganistisch eten?

Naar aanleiding van de vraag van Annswers van gisteren ;-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K
Annswers
13 jaar geleden
leuke vraag !)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook wel benieuwd na, blijken nederlandse gevangenissen toch wel aardig luxe nog te zijn..

Het beste antwoord

Ja hoor, in Nederland worden gevangenen op hun wenken bediend, dus hoe gek je dieet ook is, je kunt het krijgen, of dat nu halal, koosjer, vegetarisch, veganistisch, lactosevrij, koolhydraatarm of vezelrijk is. Voor de rest van de wereld gaat die vlieger niet op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

in nederland wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat kan zeker. Er wordt ook rekening gehouden met halal vlees en overige geloven. In nederland houden ze overal rekening mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan. Als gevangene heb je namelijk als straf gekregen dat je verwijderd bent uit de maatschappij. De rechter legt geen staf op dat je bij wijze van spreken enkel water en brood mag hebben.