Wat zijn goede manieren om nieuwe mensen te ontmoeten?

ik heb een tijd terug met en hoop mensen het contakt verbroken omdat ik ze heel neatief vond,nu zit ik een beetje op een dood spoor wat betreft het leggen van nieuwe contakten ik ben absoluut geen kroeg tijger dus dat is geen mogelijkheid

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Interesse tonen in andere mensen leidt tot contact.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ipzy, ik vind jouw vraag een super vraag omdat ie zo eerlijk is. Hoewel ik, uit ervaring, weet dat waarover je spreekt helemaal niet makkelijk zal zijn.... heb ik er een paar simpele 'dingen' op gevonden en als het balletje eenmaal gaat rollen..dan kan het, hier en daar, (weer) verder(rollen). Als je wil dan hebben we het er persoonlijk over.. (onder: Aa Evamaraiahalima AForeman kan je mij vinden, op Facebook) en vermoedelijk kan je mijn mail op 'goeie vraag' vinden maar dat weet ik nog niet precies want ik ben kort geleden, zelf, pas 'op goeie vraag' gekomen. Hartelijke groeten E !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@evamaria ik heb je een pb gestuurd

Het beste antwoord

de meeste nieuwe mensen heb ik via vrijwilligerswerk ontmoet.
je hebt dan meteen met mensen te maken die jouw interesse delen.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Sportclubs gaan, dansen, schaken, vechtsport, noem maar op!

dan ontmoet je nieuwe mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen ontmoeten is tegenwoordig niet zo moeilijk. Je kunt gewoon thuisblijven en via internet kennis maken met ontzettend veel mensen. Zelf heb ik heel goede vrienden overgehouden aan mijn activiteiten op forums. Daar kom je meestal mensen tegen met gemeenschappelijke hobby's of belangstellingen. Je kunt elkaar op die manier al aardig leren kennen en de drempel om een keer voor een kop koffie of een hap eten af te spreken is laag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uitgaan
sporten
in een koor zingen
in een band spelen
internetten
contactadvertenties
hobby zoeken
cursussen doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedenk eerst wat je zelf leuk vindt om te doen, als je echt niet van sporten houdt is dat niet de allerbeste plek om mensen op te doen omdat je dan al gelijk met een verschil in belangstelling zit.

Als je het niet zo goed weet kun je ook een briefje bij de plaatselijke AH hangen: koffiemaatje gezocht, is de kans groot dat ALS je iemand vindt dat het iemand is die bij jou in de buurt woont.

EN maar dan moet je daar wel aan willen, als je een hond hebt, loop je A regelmatig buiten, heel gezond, en B ontmoet je vanzelf allerlei mensen
13 jaar geleden
Clubvan100
Relatieplanet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou ook kunnen op bezoek gaan in een Koninkrijkszaal van de getuigen van Jehovah, die mensen zijn altijd vriendelijk.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik geloof niet dat ik daar echt aansluiting ga vinden maar bedankt voor het idee
een tip:
Wel op plaatsen gaan zoeken waarin je interesse ligt.
Hierdoor heb je een grotere kans dat het klikt met de mensen om je heen, wellicht heel erg goeie vrienden worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja sluit je aan bij een kerk! NOT!!! Wat een idiote tip!

Ik zelf ben ook geen kroegtijger, ik heb een aantal meiden leren kennen via zwangerschapforums, op marktplaatst staan ook veel contact advertenties je moet dan wel ff zoeken want veelal gaat het om seks. Zucht.

Penvrienden.nl
Forums
Marktplaats

En als je het toch "in het eggie" wil, dan kan je misschien naar wijkcentra's, vrijwilligers werk voor de zonnebloem?

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt mensen ontmoeten op school, stage, werk.
Als je met iemand omgaat die veel vrienden heeft, kun je vragen aan diegene of je ook met zijn vrienden kennis kan maken. Of als je naar een verjaardagsfeest gaat, heb je ook mensen waarmee je kunt kletsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan nieuwe mensen ontmoeten op internet, maar ook gemakkelijk in het echte leven. Je kan ook eens omgaan met de vrienden van jou goede vriend(in).