Blonds have more fun... Klopt dat?

Zijn blondjes nou leuker dan vrouwen met een andere haarkleur?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Uit persoonlijke ervaring kan ik toch wel echt zeggen dat ik meer fun heb ;) Op de volgende bron onder het artikel "uiterlijk is belangrijkste" kan je mij zien, oordeel zelf maar..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Meestal wel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
met het vergelijkingsmateriaal wat ik heb wel ja. Over het algemeen genomen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Meestal is het zo dat blonde vrouwen meer aandacht besteden aan hun uiterlijk, omdat dit moet compenseren met hun intelligentie.

En aangezien "dommere" mensen vaker gezellig uitgaan, kan je daaruit concluderen dat jouw stelling waar is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee, vrouwen met donker haar hebben net zo veel fun hoor!