Wat is de beste manier om geld in te zamelen met een groepje van ong. 5 personen?

Op school moeten wij voor de organisatie Anak Bangsa ( anakbangsafoundation.org ) geld inzamelen, nu moet ik 5 manieren opschrijven van wat zou kunnen.
Iemand nog ideetjes?
Ik heb nu een speeldag organiseren voor kids, en dan is de entree €1,00.
Ik dacht aan deze optie omdat ik de opleiding PW kinderopvang doe.
Maar ik moet nu nog 3 manieren hebben. Zou iemand mij kunnen helpen met leuke ideetjes?
Ik moet er namelijk echt 5 hebben. Je moet namelijk andere opties hebben voor als het niet door kan gaan i.v.m slecht weer of als de plek bezet is of als al een ander groepje datzelfde idee heeft.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (5)

jullie kunnen allemaal wat spullen verzamelen en dan een rommelmarkt houden bij jullie school.
zelf dingen maken en verkopen is ook leuk, denk aan kerststukjes of kerstkaarten.
13 jaar geleden
Je kunt ook ruilen. Dus je begint met bv. een appel en probeert dat steeds te ruilen voor een groter/waardevoller object en dat doe je vaak genoeg tot je iets hebt waarvan je het op marktplaats voor een redelijke prijs kunt verkopen.

Ik heb gehoord dat er op een bepaalde scouting club in america wel eens een jochie is begonnen met een ei en geiendigd met een echte helikopter. Natuurlijk was hij een tijdje bezig maar het kan zeker wat opleveren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou lege flessen op kunnen halen of klusjes bij mensen doen en daar geld voor vragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oliebollen bakken en die verkopen, heerlijk in deze tijd van het jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Organiseer een Bingoavond!