Welk cadeau geef je aan iemand die stinkend rijk is, en alles heeft waarvan de meeste mensen slechts kunnen dromen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
27.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is de gelegenheid een verjaarda?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat vind ik ook altijd erg moeilijk... +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe goed ken je die iemand.
Is het een hij of een zij.
Waar is het voor.
Hoe oud is hij of zij.
Waar woont ie?
Wat doet ie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat heeft zijn/haar belangstelling?
Houdt hij/zij van lezen?
Of van films?
Heeft hij/zij hobbies?

Het beste antwoord

maak zelf iets moois, een gedicht, een foto, een lied etc. Dat kan je nergens kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (52)

Dat hangt van die iemand af.

Zelfs rijke mensen zijn niet te generaliseren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor de minnen.
Ik ken wat rijke mensen. Die zijn allemaal heel verschillend, namelijk gewoon persoonlijkheden die van sommige dingen wel houden en van andere dingen niet.
een scheurkalender van Loesje.
Die hebben ze vast niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, + Kunnen ze wel betalen maar dat kennen ze vast niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 lekker praktisch antwoord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou iemand die rijk is, dat niet kennen?
ik zou een bos bloemen kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets liefs, iets kleins, iets 'eigens'.
Een ingelijste foto van jullie samen, een plant, opgepotte bloembollen, een zelfgemaakte taart?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Fabergé-ei heeft hij vast nog niet, dus dat lijkt me een prima cadeau.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 want er is geen budget gegeven dus theoretisch een optie ;)
Geef hem een t-shirt met een leuke tekst erop van iets wat hij mooi vind .
Bv een merk auto !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef hem de nieuwe Quote. Als hij er niet instaat is ie ook niet zo rijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kook een pannetje soep voor diegene en geef die met een grote glunderende trots !!

Ik heb een keer een middag doorgebracht met iemand van de directie van BP. (inderdaad, de oliemaatschappij), maar wist dat helemaal niet.
Die kreeg dus koffie uit een mok met afgebroken oor, een pak speculaas op tafel en samen keken we naar mijn plan voor een dochteronderneming van BP.
Ik vertelde hem wat vieze moppen en we hadden best een gezellige middag.
Wist ik veel.

Later, vele jaren later, werd ik uitgenodigd op zijn 75 ste verjaardag.
'k Wist niet wat ik zag en bij wie ik eigenlijk was.
Bleek hij dus één van de multimiljonairs van BP te zijn en die had bij mij de dag van z'n leven gehad in jaren, zonder dat ik het wist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een kaartje voor 't theater. Evt ga jij er met degene naartoe.
Je moet in ieder geval een kado geven dat niet direkt tastbaar is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles waar je zelf tijd in hebt gestoken, een gedicht of een veldboeket wordt meestal gewaardeerd.
Of iets waar je in de toekomst tijd in gaat steken: een waardebon voor een dienst die je wilt bewijzen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hetzelfde als je welke andere vriend of vriendin zou geven. Ookal is iemand stinkend rijk; Dat betekent niet dat hij of zij er vanuit gaat dat het een duur cadeau moet zijn. Je geeft jouw vrienden toch ook geen cadeaus die zij als duur of zo beschouwen?

Geef een boek met wandelroutes als de person van wnadelen houdt. Een leuk leesboek. Een set mooie wijnglazen. Iets leuks afhankelijk van de interesse en de persoon. Niet van zijn of haar bankrekening
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een cadeau die jij je je kunt veroorloven om te kopen iig.

bv een cadeau bon van een Drogist, Boekenzaak, Cd zaak etc...
Dan kan je zelf het bedrag kiezen wat je kwijt kan/wil, en je hoeft niet bang te zijn dat de persoon het al heeft..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat vind je ervan om hem/haar een flink pakvol met (naasten)liefde, vertrouwen, dankbaarheid en levensvreugde te geven..

Want meestal ontbreken juist die elementen bij de superrijken.

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een GV account, niets alles kost geld zet je er dan bij. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een lijst met adressen en gironummers van goede doelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Flauw, slaat nergens op. Vaak zijn het de rijke mensen die veel aan goede doelen weggeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat wilde ik net zeggen, idd flauw antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jullie zijn er niet opgekomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En toch al 5 plusjes gevangen, hè
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- van mij want dat ie rijk is wil niet zeggen dat niet al geld aan goede doelen geeft.
wat dacht je van een lekkere hotstone massage waardebon, of andere soort massage of een sauna, gezichtsbehandeling oid
een heerlijk moment van ontspanning is altijd fijn om cadeau te krijgen... :o)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een handgemaakt cadeau of een zelfgeschreven gedicht het heeft een meerwaarde het komt van jou!!!

Je toont aan de persoon dat je respect voor hem hebt en telkens als hij het cadeau ziet zal hij hier aan denken..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mensen met geld geven er niets om als je ies duurs geeft. Geef ik persoonlijks of ets met een boodschap erachter, emotionele waarde. Bijv een digitaal fotolijstje en zet er wat leuke foto's op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kopie van deze vraag met de antwoorden en reactie,s.
Vraag of diegene tijd en zin heeft om een account aan te maken op GV.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou voor een klein bedrag maaltijdchecks kopen voor hun aangezien rijke mensen over algemeen spaarzame mensen zijn .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van die super grote kaarten, een 'loesje', 'liefde is' of 'mister bean' scheurkalender, een cappuchino kaars (zo'n hele grote, te koop bij blokker), parfum, een parfum pakket, een mooi boek, een set films....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je laat iedereen in zijn / haar omgeving een enquête invullen over deze persoon met vragen zoals:
- omschrijf deze persoon in 3 woorden
- wat wil je nog eens met deze persoon gaan doen?
- wat kun je die persoon nog leren
- wat muzieknummer past bij deze persoon

etc etc

Je kunt deze enquetes bundelen en dan het boek cadeau geven.

Voor meer vragen kun je me altijd een berichtje sturen!

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je weinig tijd hebt kun je het ook op het feest laten invullen; hebben mensen gelijk met elkaar een goed gespreksonderwerp !
13 jaar geleden
Iets dat je helemaal zelf gemaakt hebt. Dat is altijd uniek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het hebt over rijk en alles hebben, dan heb je het over materie. Maar je kan niet alles kopen. Sommige dingen, zoals iets dat speciaal is gemaakt voor diegene, is niet te koop. Een ervaring is ook niet altijd te koop, dus je zou ook iemand mee kunnen nemen naar wat jij de mooiste plek van Nederland vindt. Naar een concert gaan, is ook altijd elke keer weer bijzonder (of kan dat zijn). Een workshop volgen (fotografie, cupcakes bakken...), iemand die rijk hoeft nog niet alles kunnen of te hebben mee gemaakt. Een dagje uit in zo'n termen-centrum, gezellig met z'n tweeën.
Met andere woorden: je kan juist denk ik iets bijzonders geven als iemand zelf al alles kan kopen. Juist dan wordt zoiets denk ik zelfs nog meer op prijs gesteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mooie tekening!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik handwerk graag, ik zou een paar handgebreide sokken geven. Een paar sokken van een goede kwaliteit wol komen altijd wel van pas, al is het maar in die sjieke wintersportplaats waar hij ongetwijfeld wel eens zal komen. En iets wat handgemaakt is, met liefde in iedere steek, is in mijn ogen een prima kado voor iedereen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ooit kreeg mijn vader (die weer eens niet wist wat te vragen voor zijn verjaardag) het volgende cadeau: een klein massief houten kistje waar op de deksel stond "voor iemand die alles al heeft". Toen hij het kistje van het slot ontdeed en wilde openmaken zag hij dat zowel kistje als dekseltje geheel van massief hout waren. Maw je kon er niets in stoppen... hij had toch alles al?
Een dergelijk cadeau lijkt me zéér geschikt voor iemand die geen wensen meer heeft. Ik vond het destijds een geniaal cadeau. Mijn vader heeft het kistje nog steeds .. :)
13 jaar geleden
Een adoptiekip!
www.adopteereenkip.nl/
13 jaar geleden
Ik heb ooit eens een cadeau gegeven aan iemand die alles al heeft (in mijn optiek én het was ook zo!) en ook nog een groot gevoel voor humor/zelfspot had:
Dat was een op het oog lijkend houten doosje (alsof er iets in zou kunnen zitten) wat je open kon doen, maar het was massief en er stond als tekst binnenin geschreven: ''Voor degene die alles al heeft''; totaal nutteloos dus, maar toch een cadeau. We hebben er om gelachen! Je moet wel weten of diegene gevoel voor humor heeft anders waardeert diegene dat misschien niet. Toen in cadeau-/gadgetshops verkrijgbaar. Boeken, cd's, kaarten of bloemen blijven ook altijd vernieuwend. Het ligt hem in de kleine dingen en het persoonlijk maken van een cadeau zoals zelfs een tekening van een kind vind ik...Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iemand die rijk is kan zich alles veroorloven.Toch gewoon jezelf blijven en een kado kopen dat je aan ieder ander ook geeft.Dus niet meer geld uitgeven dan normaal.
Gewoon kijken naar de persoon en wat er bij hem/haar past. Gewoon een origineel kado
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een gewoon dagdagelijks bloemetje, niks specials, hij of zij heeft toch alles al waar zijn of haar hartje naar verlangt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan ook iets geven wat altijd welkom is, fles drank
of gewoon een bon voor theater,film ect ect
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vaak zijn ze al blij met jou aanwezigheid vooral als je een prettig mens bent. een sfeermaker bedoel ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hoop liefde. (echte liefde is niet te koop, maar is het mooiste geschenk dat je iemand geven kunt)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een zelfgemaakt gedicht, een top 10 schrijven waarom je diegene zo waardeert, een schilderij, een verrassing (ik kom je dan en dan ophalen, blinddoek omdoen, en ergens heenrijden wat diegene leuk zou vinden bijv.), kortom je geeft een kado (gemaakt) vanuit je hart (liefde!) een kado dat iedereen enorm waardeert en veel vaker zou moeten gebeuren! Het gaat hier om aandacht, de tijd nemen voor, liefde, plezier en geluk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een dagboek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kadootje waarvan een gedeelte van de opbrengst ten goede komt aan een goed doel.
Kijk op de websites van Greenpeace, Unicef, etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kraslot...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een karaokeset
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een leuke herfstwandeling met een kop chocolademelk met slagroom onderweg. Omdat je dan echt aandacht aan die persoon besteed is het een onbetaalbaar cadeau. En dat is wat de meeste mensen missen, rijk of arm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf iets in elkaar zetten, iets creatief maken. b.v. een kalender.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een beetje liefde?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan iets geven wat eigenlijk niet te koop is.
Iets samen doen met je vrienden bijvoorbeeld. Wij hebben een vriend een barbecue workshop gegeven (dat kost natuurlijk wel geld), in zijn tuin. Was erg leuk en vooral gezellig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dit ook pas voor handen gehad.
Ik heb toen een hele grote bos bloemen meegenomen.
Is altijd leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees gewoon jezelf en vriendelijk. Een cadeau heeft niets met materiële waarde te maken maar met intentie. Als je intentie goed is geef je altijd het juiste cadeau. Alvast een prettige dag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal zijn rijke mensen sowieso verwent, maar en mooi gebaar, en geste.....is belangrijker dan en duur cadeau!
Als hij of zij het niet apprecieert, zijn ze het niet waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zelf gemaakte cake,taart,koekjes,...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nog nooit bij zulken mensen geweest,maar mocht ik het ooit mee maken gaf ik haar of hem een leeg boek met een mooie pen met als gebaar schrijf eens alles op hoe je zo ver gekomen bent in je leven........
Mooi voor later.
Denk dat ze dat niet hebben gedaan!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hoge hoed? een zilveren goudvis? een pruik?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geef hem een brief..
deze brief ook te wel testament genoemd die door een notaris is omschreven vraag of hij zijn krabbel eronder wilt zetten.
in deze testament staat zowel dat jij de erfenis krijgt als diegene overlijd ;) mooi cadeau voor jullie beide
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een wietpijpje ?
http://www.goeievraag.nl/vraag/wietpijpje-gebruiken.103216
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En boek over de wereld en armoede!