hoe komt het dat populaire mensen vaak gemeen zijn of achterlijk doen tegen mensen die niet populair zijn?

maar in hun vriendengroepje doen ze heel erg aardig tegen elkaar

Toegevoegd na 5 minuten:
waardoor worden ze populair?? want ik denk als iemand de baas over jou speelt niet leuk is...en als ze gemeen doen tegen andere hoe kunnen ze dan vrienden krijgen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mooie elementaire vraag, heb geen kant en klaar antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je :)
want wat mij opvalt is dat ze de hele tijd lachen om niks en als iemand iets verkeerds zegt gelijk de lul is en ze hebben meestal geen conditie en hebben meestal een slaafje dat alles voor hen doet wat dus erg oneerlijk is (niet dat ik het ben ofzo)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad, de leider is niet degene die voorop staat
zoek mensen met wie je het goed kunt vinden. Kijk bij de antwoorden voor uitleg van je vraag. groetjes van Kletskoek.

Het beste antwoord

Populaire mensen hebben vaak heel veel zelfvertrouwen. Mensen die dat niet hebben kijken tegen hen op. Dit voelen ze aan en om nog meer te 'groeien' in hun eigen groepje halen ze de persoon met weinig zelfvertrouwen onderuit onderuit.

Toegevoegd na 31 minuten:
Minus 1x onderuit :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

stoerdoen voor hun vrienden.
status hooghouden.
zichzelf betervoelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
grootdoeners...menen dat de hele wereld hun aanbid...
omdat de vrienden zo'n persoon het gevoel geven hij alles is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo iets heet nou...
arrogant zijn ;)