Wat is het verschil tussen de technische recherche en de tactische recherche? bij de politie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.8K

Het beste antwoord

De tactisch rechercheur verhoort de verdachte, de technisch rechercheur gaat op zoek naar sporen (vingerafdrukken, schoensporen enzovoort). Kijk voor meer informatie op onderstaande website.

(td)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

tactische recherche is voornamelijk bezig met het onderzoeken met wie het gedaan heeft verhoort mensen bezoekt familieleden Huiszoekings.
De technische recherche gaan na de moord kijken wat de doods oorzaak is van de persoon, of er een wapen gevonden is, vingerafdrukken. Dus alles direct na dat men het lijk vind.