Hoe leer je het beste een vreemde taal via het internet?

Ik ben bezig met een cursus bahassa Indonesia via de computer, maar wat is nou de beste manier om te leren en de taal echt onder de knie te krijgen.
Klakkeloos woordjes uit je hoofd leren? of eerst les 1 beheersen voor dat je naar les 2 gaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ik zou de route van het programma volgen. Ze zullen er toch wel over nagedacht hebben.

Dus gewoon beginnen bij les en, als je daar klaar mee bent naar de volgende les.
Vaak moet je eerst wat basisdingen (die je dus in de eerste lessen leert) onder de knie hebben voor je verder kunt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Via google vertalen je zet een woord in het nederlands en je wilt da bv vertalen in afrikaans dan klik je op vertaal en dant hoor je het nederlandse woord in je gewenste taal