29% hart / vaatziekten
23% Infecties & parasieten

Toegevoegd na 26 minuten:
-- Deze lijst geeft tevens aan dat zaken als malaria (2,2%) en HIV (4,8%) hoewel belangrijke groepen, niet de hoofdoorzaken van sterfte in de wereld zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

met stip op nummer 1: OUDERDOM
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6 minnen toe maar! Wat is er foutief aan mijn antwoord?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is er geen speld tussen te krijgen. +!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sterker nog: Het is absoluut het ultieme antwoord! De meeste mensen sterven (goddank) aan ouderdom!
Waarom dan al die minnen???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van mij een plus ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dacht je van slijtage, jelle? Als je hart ermee ophoudt wanneer je 85 bent, dan ben je gestorven aan ouderdom: Je hart is 'op'.
Malaria is een van de grootste gezondheidsproblemen in de twintigste eeuw.
Op dit moment leiden er ongeveer 300 miljoen tot 500 miljoen mensen wereldwijd aan deze ziekte.

Er sterven per jaar tussen de 1.5 miljoen en 2.7 miljoen mensen aan deze ziekte.
Onder deze sterfgevallen zijn ongeveer 1 miljoen kinderen. In sommige landen in Afrika sterft 90% van de bevolking aan malaria.