Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Nee hoor, we hebben het over 10 jaar ook nog over het kwartje van Kok, de Bos-belasting, de wet Hillen, en sommige mensen hebben het zelfs nog over "van Drees trekken" als ze 65 zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee, het is niet bedacht door Rutte.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, die is van Balkenende! Wat Rutte ons gaat brengen zal blijken.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een ander woord voor de Balkenende-norm is minister-president-norm of premier-norm.

Nu sinds kort Rutte premier is, zou het waarschijnlijk wel zo zijn men het de Rutte-norm gaat noemen.

Of het woord Balkenende-norm moet zo zijn ingeburgerd, dat "we" het gewoon zo blijven noemen, maar dat verwacht ik niet.

Toegevoegd na 29 minuten:
De Balkenende-norm is overigens vastgesteld op, ik dacht, €181.000,-. Stel dat er bekend wordt dat Rutte meer of minder gaat verdienen, heeft de Balkenende-norm dus geen enkele betekenis meer en zal men waarschijnlijk gaan spreken van de Rutte-norm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het blijft de Balkenende norm, maar ik vraag me wel af of die nu en in de toekomst ook zelf aan zal gaan houden.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding