Hoe laat is de stemming op het cda congres?

kan het niet zo snel vinden op internet. zit al sinds 2 uur te kijken. maar ben dus benieuwd hoe laat de eigenlijke stemming is. en hoe laat de uitslag?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou mij hoogst verbazen dat er een positieve uitslag komt. Wel jammer weer tientallen miljoenen (belastinggeld)over de balk gegooid.

Het beste antwoord

Als je Twitter hebt, kun je Frits Wester volgen. Die houdt precies bij hoe en wat. Hij verwacht inderdaad dat het stemmen rond 17.00 uur plaats zal vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Om 18.00 uur is het Congres afgelopen. Op het einde wordt gestemd, ik zou dus zo rond 17.30 gaan kijken.

Kijk hier live het CDA-Congres:
http://www.nederland24.nl/#P24
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal omstreeks 17.00 zijn. Nu spreekt Bert de Vries.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er wordt op dit moment gestemd.