Pvv zal het kabinet niet laten vallen op beschreven dingen uit het regeerakkoord.

Wat gebeurd er als ze dit toch doen en hun afspraak niet nakomen? Kunnen er dan sancties komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee. Die komen er niet eens al zouden ze in de regering zitten. Er zijn zovele regeringen gevallen. Nooit zijn er sancties geweest.

Dat zou wat wezen als er wel sancties waren voor het laten vallen van een regering. Geen enkele partij durfde dan nog voor zijn standpunten op te komen. Weg democratie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ff een plusje geplaatst iemand is weer bezig met minnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tjonge, ik loop binnen op compensatieplussen vandaag. Maar 't hoeft niet hoor, punten interesseren me niet zo en ik weet wie 't is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weg democratie zeg je... in mijn optiek is er al een groot stuk democratie weg weg hoor...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar valt over te discussiëren, maar daarom klopt het nog wel wat ik zeg. Welk stuk democratie is er volgens jou nu al weg dan?

Andere antwoorden (2)

Bij nieuwe verkiezingen mogen de kiezers weer van zich laten horen. De kiezer bepaalt of er vervolgens of ze een partij belonen met hun stem of dat ze liever een andere partij steunen. De kiezer bepaalt dus of er "sancties"komen.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ff een plusje... Iemand is bezig met minnen..
Dan zal er wel een probleem zijn. Of er sancties komen denk ik niet. Wat de pvv nu gaat doen is om zo veel mogenlijk problemen te veroorzaken, waardoor nieuwe verkiezingen een feit zijn.
Dit is voor de pvv een goede manier om echt aan de macht te komen. Die man is slimmer dat iedereen bij elkaar!