Wat zit er achter de wapendeal tussen Rusland en Israël?

Israël is toch een bondgenoot van de VS. En Rusland heeft onderdelen geleverd voor de kerncentrale in Iran. Dan is een samenwerking (http://www.atimes.com/atimes/Middle_East/LI11Ak03.html) tussen Israël en Rusland toch niet logisch?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Wat daar achter zit ?
Heel erg verschrikkelijk veel geld en verder niets.
Alle overige voor- en tegen- argumenten worden wel op een andere manier onder het vloerkleed geveegd, of uit-onderhandeld, maar het draait om de poen.
Hoe meer poen, hoe inconsequenter mensen en landen zich gedragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik haal mijn aardappels en groenten bij Wim de Bont,onze groenteboer. Ik heb tevens ruzie met Paula de Wit, mijn buurvrouw.Wim de Bont levert ook groenten aan Paula de Wit,hoewel ik daar ruzie mee heb. Waarom doet Wim de Bont dat?
Gewoon voor de centjes. Dat zit er dus achter ; Het gewin!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar zit een eeuwenoude zegswijze achter: Geld stinkt niet. En, zoals ze in de US zeggen: Money Talks.....