Lang geleden is premier Sharon van Israel in coma geraakt. Hoe gaat het nu met hem?Als hij bij zou komen zou hij dan in functie komen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
godjee, dat was ik alweer vergeten...

Het beste antwoord

Hij ligt nog steeds in coma en nee, als hij bij zou komen, dan zou hij niet meer in functie komen :
"Op 11 april 2006 is door de Israëlische regering officieel besloten dat het premierschap van Sharon eindigde. Sharon werd permanent ongeschikt verklaard om zijn ambt uit te oefenen, omdat hij sinds 4 januari 2006 in coma lag. De Israëlische wet bepaalt dat in een dergelijk geval binnen honderd dagen een permanente vervanger moet worden aangewezen. Daarom werd Ehud Olmert officieel de opvolger van Ariel Sharon, als minister-president van Israël."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hij kan niet uit coma komen, want hij is hersendood.
Om religieuze redenen mag de beademingsapparatuur niet uitgezet worden, maar er is geen enkele hoop op enig herstel.
Het e.e.a. is waarschijnlijk veroorzaakt door een 'Gaza-stroke'.