Hoe groot is de kans dat er geweld tegen Nederland gaat komen na de speecht van Geert Wilders in New York?

Zoals relletjes en misschien wel aanslagen...

Ik word een beetje bang nu ik wat beter naar zijn ''Islam-verleden'' heb gekeken...

Toegevoegd na 2 minuten:
Speecht=speech

Weet jij het antwoord?

/2500

redelijk serieus vrees ik. Als hij domme dingen gaat zeggen (wat hij wel eens gedaan heeft) dan kan dat zomaar het effect hebben van de Cartoons in deense kranten. Heaas is het zo dat je tegenwoordig niet alles meer kan zeggen wat je zou willen, omdat er een kleine maar effectieve groep extreme moslims is die elke boodschap, gesproken danwel gedrukt, op moet pakken om geweldaadig op te reageren.

Ha, die Djimme; Dat hangt voor een belangrijk deel af van de inhoud en toon van de speech die Wilders zal gaan houden. Maar er is natuurlijk hooguit een grove schatting te geven of en hoe ernstig eventuele gewelddadige gevolgen zullen zijn. Maar de kans is natuurlijk ook aanwezig dat Wilders toch met de formatie in zijn achterhoofd zijn toon matigt. Of dat de islamitische werld inmiddels ook wat Wilders-moe aan het worden is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100