Welke Nederlandse politieke partij propageert het strengste anti-rookbeleid?

Toegevoegd na 1 week:
Bij het sluiten van de vraag: Jammer dat er maar één antwoord is gegeven. Maar toch bedankt voor het antwoorden!

Antoni
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk zowel de SGP als de CU.
Reden: In de bijbel staat dat het lichaam een tempel van God is die de mens niet mag verontreinigen.
Omdat deze partijen erg bijbelvast en consequent zijn, in het algemeen, kan van hun worden verwacht dat ze deze bijbelwet streng naleven c.q. in praktijk laten brengen.