Op de onderstaande site kan dat een begin zijn......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, maar dat is voor dovemansoren..
wel kan je volgens mij op redelijk vroege leeftijd lid worden van een partij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kinderen doen altijd al aan politiek. alleen dat valt ons vaak niet zo op en er komt ook erg weinig over op het journaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, kinderen willen niet in de politiek:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, natuurlijk!

Zo heb je het huiswerkbeleid, huishoudparticipatie, bedtijd-moties, slaapkamersanering en formateurs voor een potje straatvoetbal.

Ook op het niveau van kinderen wordt gretig politiek bedreven.

Wellicht weet je zelf ook nog een paar mooie termen voor kinderpolitiek...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het antwoord op jouw vraag is een heel duidelijk: Ja, reken maar!

In Den Haag wordt vrijwel uitsluitend kinderachtige politiek bedreven.

Zie nu maar eens hoe blij en trots Rutten kinderachtig lachend zegt..niets te zullen zeggen.

En dat alsof hij niet voornemens zou zijn het volk achttien miljard euro lichter te maken.

En echt politiek, puur voor kinderen..wees maar blij dat kinderen nog niets met politieke zaken van doen hebben..ze kunnen nog lang genoeg lijden..later..

Groet,

Ton