Omdat Wilders een Nederlander is en zich in wil zetten voor zijn eigen land. Het is dus niet logisch dat hij in Israel in de politiek zal gaan.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Dit bedoel jij niet als vraag maar als een manier om je mening online te zetten. In ieder geval, zoals je zelf heel goed weet, zijn er al genoeg Wilders's in Israël, hij is hier harder nodig dan daar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat hij dan zelf allochtoon is. En hij zochzelf er liever niet uit wilt zetten. Is daarom ook een bewuste keus van hem om dan maar in nederland te blijven. Anders moet hij zijn agenda weer veranderen : ipv. allochtonen eruit, autochtonen eruitXD.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geert Wilders heeft vroeger al in Israel gewoond.
Hij is nu in Nederland en wil daar blijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij wil Nederland bevrijden, vergelijk het maar een beetje met Zorro, de held.

in Israel is hij zelf buitenlands, wat hij hier eigenlijk ook is, nietwaar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wilders heeft in utrecht op kanaleneiland gewoond, toen zat hij nog bij de vvd.
iedereen weet dat de allochtonen de wijk in beheer hebben .
wilders zag dat toendertijd al escaleren en wilde dit aankaarten bij de rest van de regering maar tot zijn verbazing kreeg hij geen gehoor.
toen is hij eens l gaan kijken of het ergens anders in het land ook voorkwam en dat kwam meer voordan hij voor lief hield en de pvv was geboren .
de allochtonen hebben deze partij zelf gecreëerd door zich zo te misdragen etc.
mensen durfden de straat niet meer op s avonds
ook het winkelcentrum kan je maar beter mijden politie , justitie en politiek doen weinig tegen deze gasten .
omdat ze bang zijn ,of omdat men net doet of er niets aan de hand is .
en daarom willen een meerderheid van de mensen dat wilders hier blijft en politiek bedrijft .
zo'n man hebben we hier hard nodig .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is toch niet logisch als een politicus, waar anderhalf miljoen kiezers hun stem aan gaven, de benen zou nemen naar buitenland. Het is , anders dan bv de familie Von Amsberg, een democratisch gekozen volksvertegenwoordiger, van wie verwacht mag worden dat hij zich hard blijft maken voor wat hij zijn kiezers heeft voorgehouden tijdens de campagnes. Het zou wel zeer lafhartig zijn nu op de loop te gaan.
Bovendien is Wilders een Nederlander , dus wat zou Israel met hem moeten? En andersom?
Zelf ben ik geen Wilders aanhanger. Maar ik vind dat hij wel het lef heeft, om het tegen de vaak hypocriete ' gevestigde orde' op te nemen. En daar is moed voor nodig . Ik vind het onterecht hoe hij dikwijls gedemoniseerd wordt. (Hij wordt zelfs vergeleken met Hitler en zijn volgelingen. Hitler CS waren racist. Wilders bestrijdt geen rassen, maar een leer: de islam. Dat is wel even iets anders. ). En dat, terwijl hij nu juist zelf al jaren zwaar beveiligd moet worden.
Wie is dan eigenlijk de wolf..?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vind het een vreemde vraag, Wilders wil wat iedere politicus wil, de situatie in zijn eigen land verbeteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Israël hoeft hij geen angst en haat te zaaien tegen de Moslims, dat kennen ze daar al. Bovendien denk ik dat hij daar geen lijfwacht krijgt.
Dat hij hier blijft omhet land te vebeteren geloof ik niet, immers ook de Moslims maken deel uit van onze samenleving en voor hen heeft hij niets goeds in petto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht dat het ventileren van je politieke mening, hetgeen dit duidelijk is (net zo duidelijk als de Ferrari-teamorder van vorige week), niet was toegestaan in dit forum.