Waarom gaat wilders niet gewoon in Israel wonen en daar politiek bedrijven?

Weet jij het antwoord?

/2500

Geert Wilders heeft vroeger al in Israel gewoond. Hij is nu in Nederland en wil daar blijven.

Hij wil Nederland bevrijden, vergelijk het maar een beetje met Zorro, de held. in Israel is hij zelf buitenlands, wat hij hier eigenlijk ook is, nietwaar?

Het is toch niet logisch als een politicus, waar anderhalf miljoen kiezers hun stem aan gaven, de benen zou nemen naar buitenland. Het is , anders dan bv de familie Von Amsberg, een democratisch gekozen volksvertegenwoordiger, van wie verwacht mag worden dat hij zich hard blijft maken voor wat hij zijn kiezers heeft voorgehouden tijdens de campagnes. Het zou wel zeer lafhartig zijn nu op de loop te gaan. Bovendien is Wilders een Nederlander , dus wat zou Israel met hem moeten? En andersom? Zelf ben ik geen Wilders aanhanger. Maar ik vind dat hij wel het lef heeft, om het tegen de vaak hypocriete ' gevestigde orde' op te nemen. En daar is moed voor nodig . Ik vind het onterecht hoe hij dikwijls gedemoniseerd wordt. (Hij wordt zelfs vergeleken met Hitler en zijn volgelingen. Hitler CS waren racist. Wilders bestrijdt geen rassen, maar een leer: de islam. Dat is wel even iets anders. ). En dat, terwijl hij nu juist zelf al jaren zwaar beveiligd moet worden. Wie is dan eigenlijk de wolf..?

In Israël hoeft hij geen angst en haat te zaaien tegen de Moslims, dat kennen ze daar al. Bovendien denk ik dat hij daar geen lijfwacht krijgt. Dat hij hier blijft omhet land te vebeteren geloof ik niet, immers ook de Moslims maken deel uit van onze samenleving en voor hen heeft hij niets goeds in petto.

Ik dacht dat het ventileren van je politieke mening, hetgeen dit duidelijk is (net zo duidelijk als de Ferrari-teamorder van vorige week), niet was toegestaan in dit forum.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100