Wat bedoelt men als men zegt hij of zij spreekt de taal van Wilders?

Het betekent niet dat je het met zijn agenda eens bent,zover ben ik al wel. Het gaat hier om Geert Wilders,dus heb ik het maar bij politiek gezet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je "de taal van Geert spreekt" zal men wel bedoelen dat je duidelijk bent en geen dure woorden gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1

Andere antwoorden (3)

Wilders spreekt middels zijn taal zijn idee-en uit. Als je dus de taal van Wilders wpreekt, dan hang je zijn idee-en aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hangt op zn kop joh: -) btw geen min van mij.
Als je de taal van Wilders spreekt, dan ben je het met zijn standpunten eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is de taal die niet door zijn politieke tegenstrevers gebruikt wordt omdat die taal duidelijk zegt waarvoor Wilders zich garant stelt. Waarschijnlijk de belangrijkste reden van zijn succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1