Er stond vanmorgen een artikel in de krant dat heel veel CDAers nu werkzaam zijn bij organisaties die uit het potje: Ontwikkelingswerk eten.

De PVV wil ontwikkelingswerk afschaffen. Dit zou de echte reden zijn dat CDA niet Met de PVV wil praten,

Waarom hoor ik hier niets over in het nieuws, of op GV

Toegevoegd na 2 dagen:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/7244655/__Subsidiebelangen_CDA_ers__.html

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat het één van de redenen zou kunnen zijn dat ze niet willen praten met de PVV. Een andere reden zou kunnen zijn dat ze redelijk tegenover elkaar in het politieke spectrum liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk dat je er niks over hoort, omdat dit wel heel cynisch is.
Als dit waar zou zijn, dan zou niemand bij de CDA ethische waarden hebben.
Blijkbaar verwacht je wel heel weinig van CDA-ers.
Ik stem er ook niet op hoor, daar niet van, maar als je dit gelooft.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het CDA heeft altijd veel aan (zelf)ontwikkelingswerk of was het nu verrijkings werk? gedaan,dus dat verwondert me niets.
En dat nier willen praten,neem dat maar met een fikse korrel zout.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is weinig verrassend. Mensen die politiek aktief zijn, zijn vaak ook aktief bij NGO's.