Heeft de PVV in de afgelopen 3 jaar een wetsvoorstel ingediend.

Heeft de PVV de afgelopen 3 jaar in de tweede kamer weleens een wetsvoorstel ingediend of een initiatief genomen dat gehonoreerd werd en waar de bevolking wat aan heeft?

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik bedoel dus wetsvoorstellen die aangenomen zijn.
Niet de voorstellen die hij wil doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Volgens mij niet, maar als het wel zo zou zijn, is het i.i.g. iets onzinnigs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja o.a.:
zeer streng strafrecht invoeren!
Prostitutieleeftijd naar 21 jaar

1 seconde op Google

Toegevoegd na 19 minuten:
Aangenomen wetsvoorstellen zijn er ook, maar dat is alleen maar in samenwerking met andere partijen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is eer streng strafrecht en prtostitutieleeftijd naar 21 aangenomen door de kamer? Plusje was per ongeluk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, de vraag was wetvoortellen gedaan door de PVV. Vervolgens is de vraag uitgebreid en heb ik nog een reactie gegeven. Dus was toch wel terecht. Maar wat word ik er weizer van een plusje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weizer wordt je er niet van, maar misschien maakt je het blij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet echt, alleen juiste antwoorden schenken mij voldoening.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar dit is toch ook een juist antwoord?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Komt doordat de vraag is uitgebreid, hat enzoenzo niet gezien.
Ha, die Tweetacteneur;

Nee, voor zover ik na kan gaan is er nog nooit een door de PVV ingediend wetsvoorstel aangenomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ze hebben diverse wetsvoorstellen ingediend. Zie de site van de PVV.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bron bekeken?