Mag Trump nog vaker president worden?

Stel Trump wint de komende verkiezingen, mag hij daarna nog een keer president worden?

4 maanden geleden
Cryofiel
4 maanden geleden
Trump inschattend, zal Hij de wet veranderen (verbeteren), zodat Hij zal worden herkozen.

Antwoorden (1)

De president wordt gekozen voor een termijn van vier jaar en kan slechts eenmaal worden herkozen. Een tussentijds benoemde president kan nog tweemaal een volledige termijn van vier jaar uitdienen indien de eerste termijn minder dan twee jaar besloeg.
fremar
4 maanden geleden
Mikaapje
4 maanden geleden
Dus hij kan nog maar 1 keer president worden?
tinus1969
4 maanden geleden
@Mikaapje, ja.