Ja bij alle verkiezingen worden de stemmen met de hand geteld er wordt op papier gestemd dus alles moet met de hand gesorteerd worden en geteld.
ronron1212
een jaar geleden
Nee, stemmen worden meestal elektronisch geteld. Er zijn echter situaties waarin stemmen met de hand geteld worden, zoals bij een hertelling of als er technische problemen zijn.
10 maanden geleden