Hoe werkt de william schrikker stichting.Wie heeft ervaaring met deze stichting?

Mijn kleindochter verblijft in september al drie jaar in en pl eeggezin. na haar erste verjaardag mochten we haar zien .danaar hebben we haar nooit meer mogen zien.we krijgen er ook geen antwoord op als we het vragen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Ik heb geen ervaring met de William Schrikker Groep, maar ik zou zeker actie ondernemen.
Op onderstaande links kun je klachten kwijt, misschien helpt het en kom je een stukje verder. Het niet mogen zien van je kleinkind lijkt me vreselijk. Wens je veel sterkte.
Je kan ook altijd eens aankloppen bij maatschappelijkwerk, die weten vaak wel waar je terecht kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook ik heb geen ervaring met deze stichting. Via internet wel wat info gevonden, zie bron. Ik zou eerst contact opnemen met deze stichting om naar de reden te vragen. Ongetwijfeld dat er ook een bezwaren procedure bestaat. In uiterste geval kan bij de politie aangifte gedaan worden.