Zoek eens op de website van het CBS. Hieronder een link naar de getallen voor 2008 en een link naar de laatste draaitabel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hartelijk dank namens mijn dochter. Ze zit te stressen , is bezig af te studeren en had deze gegevens nodig voor een werkstuk. Op deze sites kon ze alles vinden wat ze nodig had.