IK heb zojuist het partijprogramma gelezen, ik houd echt mijn hart vast. Ik veronderstel dat men de PVV toch buiten de regering weet te houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop dat met je mee Ineke,maar ik ben bang,dat de rechtse rakkers toch samen zullen gaan,desnoods met D66.
En ze zullen ook wel tegemoet komen aan sommige eisen van de PVV. Ik houd mijn hart vast!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie geen enkele reden om bang te zijn voor de PVV. Laten we niet vergeten dat we tot nu toe in ons land een dictatuur hebben gehad. De dictatuur van de tolerantie.
Dat mag best wat minder. We moeten daarom niet zo spastisch doen over een partij zoals de PVV.

Andere antwoorden (8)

Nee, hebben ze niet echt. Dit soort partijen trekt helaas erg vaak alleen maar opportunisten. Het zou me echt verrassen als ze met goede gasten op de proppen komen in de praktijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel slechter als we in de afgelopen periode hebben meegemaakt zal het niet worden, de stemmers voor de pvv komen vooral uit de cda hoek vandaan. Daar is de populariteit van de pvv ook aan te danken. De stemmers hebben gesproken, zoals het in een democratie betaamt.

*zelf allerrechtse partij gestempt op het keuzebiljet; de piratenpartij*
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil graag onbevooroordeeld zijn en de keuze van anderhalf miljoen landgenoten respecteren.
Maar ik zeg eerlijk, dat ik mijn hart vasthou, als het gaat om verwachte competentie en ervaring bij de personen die ik tot nu toe in het kielzog van Wilders heb gezien.
Wilders mag dan dikwijls ongenuanceerd formuleren, er om onbegrijpelijke redenen bijlopen als een stripfiguur uit de jaren 80 (kapsel) , hij is wel gehaaid en weet van wanten.
Maar ik moet zeggen: ik ken de PVV- discipelen niet echt (op een paar al bestaande kamerleden na) dus, het betreft echt een instinctief oordeel, wat dus geen echt oordeel, doch een vrees c.q. voorgevoel betreft.
Ik heb ooit gehoord hoe een der PVV-ers op zeldzaam grove wijze probeerde Ineke Van Gent (Groen Links) in de zeik te nemen en , daar dit zonder (merkbare) gevolgen is gebleven, ben ik vooralsnog niet optimistisch.
Maar: iedereen verdient een eerlijke kans. We zullen het zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze halen ze ergens anders vandaan. Genoemd worden: Pastor, Rita Verdonk, advocaat Mindema, etc.

Toegevoegd na 1 dag:
Marco Pastors, bedoel ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee geen één

tis alles een zooitje

het wordt een 2e lpf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De tijd zal het leren.Afwachten dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De PVV heeft GEEN capabele mensen voor een ministerspost. Ze zullen waarschijnlijk mensen van buiten af aan trekken, opportunisten en gelukszoekers.
Een kabinet met PVV wordt een vechtkabinet zoals Balkenende 1 met de lijst Pim Fortuyn.
Voor de mensen die vinden dat je de stemmen van 1,5 millioen nederlanders niet kunt negeren, bedenk dat twee derde van de stemmen zijn gegaan naar partijen die absoluut niet met de PVV willen regeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zij hebben capabele mensen in de partij. Waarom niet? Trouwens, wat zijn capabele politici? Was Balkenende capabel? Ja, want hij heeft het jaren volgehouden, en nee, de mensen willen hem niet meer. Het is dus erg relatief. Maar mevrouw Halsema kan het in elk geval niet.
Zij is immers gewend alleen oppositie te voeren. Dat mag wat mij betreft ook zo blijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Balkenende was heel capabel. Hij mist echter empatisch vermogen en dat was de nekslag voor hem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn we dan zo dom dat we dat pas na 8 jaar doorhebben.
Het is maar wat je capabel noemt. Femke Halsema is heel capabel om oppositie te voeren, maar ik moet er niet aan denken dat ze regeringsverantwoordelijkheid krijgt.