Had wilders niet ooit gezegd dat kopvoddentax een breekpunt was? Wordt dat nu doorgevoerd??

Meest belachelijke wat ik ooit had gehoord, maar in mijn herinnering had hij gezegd dat het een breekpunt was? Nu hoor ik er niets meer over, dus heb ik het verkeerd onthouden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat was voor de gemeente Almere.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh? Bij de gemeenteraadverkiezingen ofzo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oooh, met die stadscommando's!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aha. Ik wist dat ik het érgens gehoord had ;)

Andere antwoorden (4)

Het maakt niets uit of hij dat gezegd heeft of niet. Als ie praat dan liegt ie...
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt maar dat wilde ik toch ff weten ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als hij snurkt is het nog gelogen
alles wat bij hem een breekpunt is, wordt los gelaten direct na de verkiezingen. Dus daarom alleen al niet. Verder zit de PVV nog niet in de kamer dus is het vanuit dat oogpunt ook niet reeel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu eens het juiste antwoord: nee, Wilders heeft nooit uitgesproken dat een kopvoddentax een breekpunt was bij coalitieonderhandelingen voor een kabinet. Je bent in de war met een ander persoon, andere verkiezingen, en een ander bestuurlijk niveau.

Je hebt het dus verkeerd onthouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
I figured, gezien het antwoord van Jacob207. Alleen kon ik de vraag toen nog niet sluiten ;)
Die man praat en denkt alleen maar onzin

een echte fantast die in de kinderjaren is blijven steken