Had wilders niet ooit gezegd dat kopvoddentax een breekpunt was? Wordt dat nu doorgevoerd??

Meest belachelijke wat ik ooit had gehoord, maar in mijn herinnering had hij gezegd dat het een breekpunt was? Nu hoor ik er niets meer over, dus heb ik het verkeerd onthouden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat was voor de gemeente Almere.

Het maakt niets uit of hij dat gezegd heeft of niet. Als ie praat dan liegt ie...

alles wat bij hem een breekpunt is, wordt los gelaten direct na de verkiezingen. Dus daarom alleen al niet. Verder zit de PVV nog niet in de kamer dus is het vanuit dat oogpunt ook niet reeel.

Nu eens het juiste antwoord: nee, Wilders heeft nooit uitgesproken dat een kopvoddentax een breekpunt was bij coalitieonderhandelingen voor een kabinet. Je bent in de war met een ander persoon, andere verkiezingen, en een ander bestuurlijk niveau. Je hebt het dus verkeerd onthouden.

Die man praat en denkt alleen maar onzin een echte fantast die in de kinderjaren is blijven steken

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100