van mij zeker, De mannier hoe hij zich heeft ingezet voor ons land, zeker respect. Ook al ben ik geen Balkenende fan, je kunt zeggen wat je zegt maar Nederland is er onder Balkenende zeker niet slechter op geworden!

CDA verliest niet door balkenende maar door Uruguay, Jack de vries en bovenal geen erkenning voor gedane zaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
Uruguay?

Andere antwoorden (8)

Iedereen die zich zo lang dermate inzet voor wat hij of zij denkt dat goed is voor ons land verdient respect.
rose
13 jaar geleden
Ja absoluut, ik ben geen balkenende fan, maar hij verdiend zeker respect.

Tevens vind ik dat iedereen respect verdiend die zich inzet ergens voor. Of ik het nu mee eens ben of niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Ja zeker.
Balkenende heeft zeker zijn best gedaan, en dat 8 jaar
lang hij verdient respect voor zijn bijdrage.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Absoluut, een zeer te respecteren mens.
Op dit moment zien we dit nog niet, maar over enige tijd zal in retrospectief zijn grote verdienste blijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Absoluut. Hij heeft veel gedaan voor Nederland, ook internationaal. Hij mist echter een empatisch vermogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee. Als het echt om belangrijke zaken ging, gaf hij niet thuis.
Dat is o.a. bewezen in het onderzoek hoe wij de Irak-oorlog in zijn gerommeld. Hij heeft er zich nauwelijks mee bemoeid.
13 jaar geleden
Absoluut heeft hij respect en waardering verdiend! Hij heeft geprobeert normen en waarden in deze harde tijd terug te brengen en in die 8 jr heeft hij heel wat voor zn kiezen gekregen! JP BEDANKT! ! !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmmm, ik twijfel een beetje, an de ene kant verdiend hij zeker respect dat hij zo'n baan op zich wil nemen en inzet.
Aan de andere kant vind ik de manier waarop hij b.v. het onderzoek naar onze betrokkenheid in de Irak oorlog heeft tegengewerkt geen schoonheidsprijs verdienen, en zo zijn er meer voorbeelden.
Zomaar blindweg roepen dat hij respect verdiend omdat hij zich zo ingezet heeft vind ik een beetje te makkelijk,