Hoeveel schade lijdt Nederland door het Polenmeldpunt?

Vandaag weer een krantenartikel gelezen waarin staat dat Nederland sympathie verliest in het buitenland.

Toegevoegd na 5 minuten:
Wilders heeft laten uitrekenen wat een allochtoon de Nederlandse samenleving kost.
En wat de herinvoering van de gulden oplevert (of kost).
Vandaar, wat gaat dit kosten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Herinvoering van de gulden kan ie op zijn buik schrijven. Dus voorlopig kost het alleen de PVV het geld dat ze besteed hebben aan het zoeken en betalen van een bureau dat een onderzoek heeft gedaan waar uitgekomen is wat de PVV wilde.
paulus811
12 jaar geleden
Wat is nou eigenlijk je vraag? Of wil je gewoon even laten weten dat je een hekel hebt aan de heer Wilders?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag is precies zoals ik die heb geformuleerd.
Tot nu toe heb ik alleen maar negatieve reakties vernomen: Europarlementariërs die ons de les lezen, Poolse politici die dreigen met sancties enz.
Als wij straks willen dat er soepel wordt omgegaan met regels omtrent begrotingstekort of iets anders dan kunnen we dat wel op onze buik schrijven.
Daarentegen heb ik nog niet vernomen wat ons dit oplevert.

Antwoorden (1)

Voorlopig alleen imago schade.Op den duur weten we ook of export producten naar Polen geboycot worden. Dan heeft de export ook financiële schade De buitenlanders zullen niet blij zijn met deze actie en het kan zijn dat dit pas het begin is van nog meer ellende in Nederland. Ook voor meerdere landen kunnen we als discriminerend gezien worden.