Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (4)

Als je op dit moment TV kijkt, dan hoor je alle deskundigen zeggen dat er geen 'ideale coalitie' te bedenken is met deze uitslag, met zo een versplinterd politiek landschap.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Voor zover het nu te zien is zijn er slechts 2 reeele coalities
1. VVD CDA PVDA
2. Paars + oftewel Turbo Paars VVD PvdA GL en D66

PVV zou zeker gezien het aantal zetels een serieuze kandidaat moeten zijn, maar dat hangt af van hun eigen insteek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niemand behalve de VVD wil met PVV. Zelfs met CDA erbij is er geen meerderheid te maken. Ook als PVV een fatsoenlijk rechts programma had zou de PVV er buiten vallen. Bij links valt SP erbuiten omdat D66 en Groen Links betere programma's hebben, minder extreem. Het is sneu voor Gert Wilders, eigenlijk zelfs een beetje zielig voor hem. Zo gaat het in de politiek, in het midden zit de macht, niet aan de uiteinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pvv had veel zetels gewonnen,maar vorig jaar had sp ook veel zetels gewonnen(marijnissen) en die zijn ook niet gaan regeren in coalite.soms snap ik niks van democratie.
Mijn mening is dat ik niet hoop wilders in regering maar dat is mijn mening!
paars ok,liefs nog superpaars,omdat ik als bijstandsmoeder(werk ook hoor maar te weinig boven uitkering) weinig in vvd geloof
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding