Ja, omdat deze club is opgericht in 1945 na de Tweede Wereldoorlog, door 51 landen met als doel: de verschrikkingen van dat soort oorlogen in de toekomst te voorkomen.....

Het is een intergouvernementele organisatie die samenwerkt op het gebied van het internationale recht, mondiale veiligheid, behoud van mensenrechten, ontwikkeling van de wereldeconomie en het onderzoek naar maatschappelijke en culturele ontwikkelingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, maar niet ieder land hoeft zich er ook maar iets van aan te trekken. Noord-Korea, die trekt zich van helemaal niemand iets aan, dus ook niet van de VN. Dan roept de VN dat van Noord-Korea niets deugd, maar daar maalt in Noord-Korea dan helemaal niemand iets om.

De landen die zich bij de VN hebben aangesloten, die worden geacht de richtlijnen van de VN te volgen. Maar als het oorlog is, wordt de VN meestal erg snel aan de kant gezet... Helaas....