Dat is nepnieuws.
Het verhaal ging dat die Jesse Feras Klaver helemaal geen Jesse heet op zijn paspoort, maar Yasser Feras.
.
De volledige naam van Jesse is Jesse Feras Klaver.
Waarom hij zich geen Jesse Feras noemt: “Ik ben zoon van een Nederlands-Indische moeder en een Marokkaanse vader, maar ik ben zonder hem opgegroeid, dus ik heb mijn moeders achternaam. Ik ken de beste man niet. “
SimonV