SP, ik ben ook een afgekeurde en zit in wia.
De SP is de enigste partij die voor minimale zorgpremie, vooral met mensen die een uitkering hebben, willen ze de zorgpremie het liefst bijna gratis verstrekke, als het aan de anderen parijen ligt betaal je op zijn minst 200 tot 600 euro per maand.
Wij kiezen er niet voor om afgekeurd te zijn, het zijn altijd de ouderen,zieken en zwakken die nederland op de been moeten houden . Wij armer de rest van nederland nog rijker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een pärtij die in de regering komt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij een linkse partij die kans maakt om te regeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een linkse partij, er is er nog maar een. Heb je een uitkering, stem dan SP.