Ik vind zelf buro synovate wel in de goede richting zitten,maar helemaal betrouwbaar zijn ze ook niet,dit omdat ze maar onder bv 500 mensen peilen en niet heel het land. De échte uitslag word door de kiezer gemaakt op 9juni a.s. Het zal wel in de buurt komen v.d peilingen maar precies nooit!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dag barcelonaboy,
deze link is misschien interessant
http://zembla.vara.nl/Afleveringen.1973.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=801&tx_ttnews[backPid]=1963&cHash=8a752c1f01

(wel microsoft silverlight eerst installeren)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet, het is slechts een grove indicatie en de barometer is slechts 1 keer in de tweehonderd weken te testen (in geval dat een kabinet niet valt) en dan zittten ze er nog aardig wat zetels naast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Peilingen zijn peilingen. Het woord zegt het al. Niet iedereen die gepeild is gaat stemmen. Ook kan het zijn dat de gepeilde in het stemhokje toch anders gaat stemmen.