Hoe maken bij het stemmen de blinden hun hokje rood?

Immers, met 2 personen in een stemhokje mag beslist niet meer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

deze moeten dat aangeven bij het stemlokaal en dan gaat de hoofd van het stem lokaal mee
om het stem biljet mee in te vullen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zie hier een manier voor blinden om te stemmen. Of er nog meerdere zijn weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook als ze met zijn 2en in dat hokje mogen..kan de blinde nog steeds zijn hokje niet rood maken.
Ze doen het in braille!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is die braille dan rood en binnen het hokje? Als ze met zijn tweeën in het hokje zouden mogen zou de ziende de hand van de blinde met het potlood erin op het betreffende hokje kunnen zetten.
Je mag ook iemand de volmacht geven. Dat mag ook als je op vakantie bent.