Waarom zijn die debatten zo kort?

Vanavond een debat op rtl 4 met 8 lijst trekkers anderhalf uur min de reclame is 1 uur

veels te kort,dat is de moeite toch niet waard,7 minuten per persoon is dat,sommige moeten daar 2 a 3 uur over rijden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De nu georganiseerde debatten worden door degenen die ervoor zijn uitgenodigd gebruikt als verkiezingscampagne. Dan is het alleen maar een voordeel dat zo'n debat kort en kernachtig wordt gehouden.
Voor wie een completer beeld wil krijgen zijn er buiten de campagnetijd meer dan genoeg veel diepgaander debatten te volgen. Je hoeft daarvoor alleen maar zo nu en dan naar Politiek24 te kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het wordt kort gehouden, omdat anders de aandacht van de televisiekijker niet vastgehouden kan worden. De mensen, die het wel interessant vinden, om langer te kijken, hebben hierdoor pech.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
PLUS 1
Jij gaat je toch geen zorgen maken om het feit dat iemand 2 a 3 uur moet rijden [nee: zich laat rijden] om even op tv te komen?
Ze doen dat maar al te graag.

Jan Peter Balkenende stapt over van een BMW 760 Li naar een Mercedes-Benz S 600. (febr. 10)

Als al die acht mensen hun woord moeten doen, dan is dat toch een enorme woordenbrij, waar de meeste mensen geen zin in hebben.
Het is ook niet meer te volgen op een gegeven moment.
Jammer maar helaas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahaha nee joh daar maak ik me geen zorgen m Momo,maar tis zo onwerkelijk om 3 uur te rijden om 7 minuten te praten,het debat had gewoon 3 uur moeten duren genot om te zien toch