Zijn er in de Nederlandse politiek in het verleden radicale overstappen geweest?

bv van pvda naar vvd,of van rechts naar links

van groenlinkd naar sp is niet relevant

Toegevoegd na 5 minuten:
Uiteraard alleen politici

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Jazeker, Ayaan Hirshi Ali is van de PvdA overgestapt naar de VVD.
itsme
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hirshi Ali ging van de PvdA naar de VVD

Toegevoegd na 2 minuten:
En Rita Verdonk was vroeger lid van de PSP
http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article1864007.ece/_Rita_Verdonk_was_lid_van_de_PSP_.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
itsme
13 jaar geleden
omdat ik er een mooiere zin van heb gemaakt ben jij toch weer eerder... :-(
+1 dan toch maar :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probleem ken ik, heb ik meestal ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lijkt me vrij radicaal +1
Zalm is overgestapt van PvdA naar VVD. Pim Fortuin heeft zowat in elke partij gezeten, van links naar rechts, nergens werd hij geaccepteerd.