Waarom mijdt Geert Wilders vrijwel elk serieus debat?zie toelichting

Het lijkt wel of ik ze spaar; debatten waar PVV’ers niet komen opdagen. In zekere zin is dat natuurlijk ook zo, dat geef ik toe, maar de PVV’ers maken het me wel erg gemakkelijk; eigenlijk komen ze gewoon vrijwel nooit opdagen voor een debat.

Vrijdag j.l. hadden we “HET lijsttrekkersdebat” bij Radio 1. Iedereen was er. Wie was er niet? Geert Wilders.

Nou en komende paar dagen komen dus alle lijsttrekkers langs bij de Provinciale Zeeuwse courant die ze live aan de tand zal voelen. Alle, behalve Geert Wilders natuurlijk. Dat spreekt voor zich.

Gisteren haalde PVV’er nog het nieuws dat (als enige lijsttrekker) niet met een interviewer van een gehandicaptenblad wilde praten, omdat hij “de doelgroep niet interessant vindt”.

Vindt Wilders de Zeeuwen als doelgroep ook niet interessant soms, aangezien hij niet met de Zeeuwse courant wil praten?

Met wie zijn toch al die belangrijke afspraken die Wilders maar niet kan afzeggen als verder wel iedere lijsttrekker ergens tijd voor kan maken? Met de Mossad?

Alle gekheid op een stokje; er was gewoon niks aan de hand geweest als de Nederlandse media zich hadden aangesloten bij onze actie Komt er een PVV’er niet naar een debat? Zet er een andere clown voor in de plaats

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een uitgelokte vraag. Ok, jij je zin +1
Ben benieuwd naar de antwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"omdat hij “de doelgroep niet interessant vindt”
welke bron zegt dat hij deze uitspraak heeft gedaan?

Het beste antwoord

Geert Wilders heeft voor mij afgedaan!!! Omdat ie tegen n zwaar gehandicapt meisje,die met haar tenen schryft,internet en heel veel dingen meer!! (fantastische meid) heeft gezegd :ik werk niet mee aan n intervieuw,want de gehandicapten zijn mijn doelgroep NIET!!! Schaam je GEERT!! Heb maar eens n familielid die gehandicapt is en zorg nodig heeft,dan praat je wel anders ! ! Er is n probleem met de allochtonen maar mijn stem krijg je niet meer! ! Schande gewoon om iemand zo te beledigen. Overigens vanavond (23 mei) is ie er wel bij op rtl! Maar er zijn er vanavond maar 4,dan kan hij denk ik net aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
werkelijk Loenie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Loenie,er is n probleem met de allochtonen net zoals mindseye zegt,maar iemand zo vernederen(kheb zelf familielid die zorg ivm ziekte nodig heeft) nee dat gaat er niet in by my. Zowel t meisje op tv,als myn familielid zijn 2 kanjers van meiden! En dan roepen dat is mn doelgroep niet! Nee,nee en nog ns nee met Geert! Ik wil myn stem geven aan n party die zorg hoog op de agenda heeft! Pfff sorry meid,moest t ff kwijt hoor! Groetjes. Jammer dat ik met gsm niet pb kan sturen!

Andere antwoorden (7)

Geert Wilders is niet voor democratie.
Democratie binnen de partij organiseren, dat doet Hero Brinkman.
Een jongerenafdeling binnen de partij wil hij ook al niet, dat doet Hero Brinkman.
Ik weet niet in hoeverre dat allemaal een spel is.

Geert Wilders is bijzonder arrogant en van een extreem-rechtse partij die islamofobie en systeemhaat tegen de overheid mobiliseert.
Systeemhaat tegen de overheid: Geen enkele andere partij deugt, in zijn ogen.
Hij vindt zichzelf te goed en te belangrijk om daar mee te praten. Met die andere partijen.
Hij is er van overtuigd dat hij dat niet nodig heeft omdat hij toch wel wint.
En omdat hij de baas is, en hij alleen, wil hij ook niet dat iemand anders van zijn partij ergens het woord voert.
Eng!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt er om gevraagd en ik kan het me natuurlijk niet veroorloven om niet te antwoorden. Ik ben het volledig met je eens. Geert Wilders is een lapzwans die zijn afspraken niet nakomt. Hij doet er alles aan om iedere confrontatie uit de weg te gaan en al zou hij met zijn partij meer dan 75 zetels halen, dan nog zou dit land het niet toelaten om hem alle macht in handen te geven. In het uiterste geval zouden ze hem om zeep laten brengen. Wilders heeft voor 80% ideeen waar ik me heel goed bij kan voelen en daarom kies ik in principe voor zijn partij. Uiteindelijk stem ik toch wel op een ander partij, omdat zoals ik al schreef, het nooit wordt toegelaten dat hij wat te zeggen krijgt. En misschien is dat maar goed ook. Het is gewoon iemand die hard kan schreeuwen, maar ieder confrontatie uit de weg gaat. Hij heeft goeie ideeen maar geen ruggegraat. Al deze dingen bij elkaar zorgen ervoor dat hij ieder serieus debat uit de weg gaat.
Heel erg jammer voor een kanjer, die het nooit zal worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus 1 voor je eerlijke antwoord hahahaha zit ik je net bij reactie van dreamqueen te schrijven over deze vraag ben je hem aan het beantwoorden tis 3 uur ik moet pitten,morgen om 11 uur er al uit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dacht je nou echt dat ik de bedoeling niet had begrepen van die opmerking? Hahahaha.... het ga je goed. Slaap ze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"al zou hij met zijn partij meer dan 75 zetels halen, dan nog zou dit land het niet toelaten om hem alle macht in handen te geven. In het uiterste geval zouden ze hem om zeep laten brengen" Wie zijn 'ze'? En waarom zou "Dit land" het niet toelaten om iemand aan de macht te hebben waar dus blijkbaar meer dan de helft van het land wel achter staat? Hooguit kan het een kleine groepering zijn die dit niet toestaat het land bij definitie wel want het land nederland heeft dan in meerderheid voor Wilders gestemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Mormel:
Laten we het er gewoon op houden dat ik weinig vertrouwen in de democratie van dit land heb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huh??hoor ik me naam hier??
als je bij elke gelegenheid uitgejoeld word en niemand erkend de problemen in dit land omtrend de allochtonen
had het voor mij ook niet zo nodig gehoeven om aanwezig te zijn .
wilders is de enige die de problemen met de allochtonen wil aanpakken en aangezien de problemen zwaar uit de hand aan het lopen zijn moet men ingrijpen.
in plaats daarvan doet men of er niks aan de hand is en kijkt de andere kant op.
en kom nou niet met verhalen dat er niks aan de hand is want dan ben je stekeblind en doof .
ik weet waar ik het over heb anders kan ik het niet bevestigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar ook Wilders is stekeblind en doof, want hij ziet ALLEEN maar een probleem met immigratie. Er zijn ook voordelen van immigratie en bovenal er zijn nog veel meer problemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt gelijk er is n ontzettend groot probleem met de allochtonen,maar om n nota bene Nl meisje zo te beledigen gaat er niet in by my!! Kheb wilders 2x ontmoet en tis n aardige,humoristische vent. Maar het gaat tegen mn principe in als ik hem myn stem weer geef! Kgeef je wel een plus omdat ook jij de problemen ziet!! Groetjes DQ
Ik vrees dat hij niet echt kan debatteren. Daar is hij, ben ik bang voor, te dom en te slecht opgeleid voor.
Natuurlijk kan ik me vergissen, maar die indruk krijg ik altijd van hem. En waarschijnlijk hebben nu heel veel mensen die indruk, want je kunt je als lijsttrekker niet onttrekken aan dat debat. Het was lang genoeg vantevoren bekend. Zelfs onze MP die het toch werkelijk heel druk heeft, was present en alert. (hij is niet van mijn partij, maar ik heb wel respect voor hem).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de Kamer heeft hij de bescherming van de bewakers dus daar kan hij roepen wat hij wil. Verder heb ik het idee dat de overige lijsttrekkers het verloren tijd vinden om op de oneliners van Wilders te reageren. Hou er verder rekening mee dat hij zijn verantwoording niet wil en kan dragen, dus als hij zo veel stemmen krijgt dat regeringsverantwoording om de hoek komt zetten zal hij zich van het publieke toneel verwijderen met een of andere drogreden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop het niet, maar je zou best wel eens gelijk kunnen hebben. +1
Zal het niet een vorm van vermijding van verantwoordelijkheden zijn? Als je maar hard genoeg schreeuwt, krijg je veel mensen mee om zo nog harder te kunnen schreeuwen. Als je vervolgens op tijd je mond weet te houden, houdt niemand je aan hetgeen je gezegd/beloofd hebt. Gelukkig ben ik zelf niet zo, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die vreselijk ontevreden over hun eigen leven zijn, iedereen de schuld geven, alle antwoorden laten zien, maar als punt bij paaltje komt.....dan blijkt het zo te zijn dat je het zelf gecreëerd hebt en dat zowel het probleem als de oplossing bij jezelf ligt en niet bij de ander. Ik denk dat je vraag slechts alleen kan worden beantwoord met: bang voor gezichtsverlies en angst voor eigen verantwoording.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is misschien niet zo, maar kan het zijn dat men hem niet vroeg om naar sommige debatten te komen? Elders dan in NL gebeurt dat negeren zeker.
Het maakt het allemaal zo moeilijk voor de kiezers. Zij hebben in de eerste plaats recht op volledige en juiste informatie. Goeden en slechten kunnen ze dan zelf beoordelen.
Ik zou zo zeggen: 'probeer ook eens over de grenzen te kijken, waarschijnlijk vindt je de oplossing op je vraag' .
Denk ook even aan het gezegde dat de afwezigen steeds ongelijk hebben.