Waarom stimuleert de politiek om ouderen langer thuis te laten wonen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Altijd de vraag andersom stellen. Waarom zou je in een bejaardenhuis stimuleren?

Antwoorden (1)

Omdat dat goedkoper is, en uiteindelijk ook gezonder voor het geestelijk welbevinden. Maar voor de politiek zal de prijs toch wel de doorslag geven ;-)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
kierkegaard47
7 jaar geleden
Die twee komen waarschijnlijk uiteindelijk op hetzelfde neer. Ouderen die zich niet goed voelen gaan ook sneller achteruit, dus gaan dan toch ook weer meer kosten, enz ...