Wat zou je aan Bas Eickhout (groenlinks) willen vragen?

Hij komt binnenkort langs, en ik moet 5 vragen verzinnen.

Hebben jullie suggesties?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Denkt u dat een kilometerheffing wel enig effect zal hebben op het milieu? En wat vindt u ervan dat het invoeren van deze heffing is uitgesteld?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Waarom worden er in verkiezingstijd altijd beloftes gedaan die toch niet waar gemaakt kunnen worden? Dat lijkt me we een aardige vraag waar ik oprecht een antwoord op zou willen zien..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom ik nooit een politcus opver straat zie lopen, behalve tijdens verkiezingen?